// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۹

بازی جدید مارول شاید درباره چهار شگفت‌ انگیز یا مرد مورچه‌‌ای باشد

مارک برناندین، نویسنده‌ی باسابقه‌ی کمیک مشغول نوشتن داستان بازی مارولی جدید امی هنیگ است. احتمال دارد که داستان این بازی درباره‌ی چهار شگفت‌انگیز یا مرد مورچه‌ای باشد.

کوین اسمیت (فیلم‌ساز و بازیگر) و مارک برناندین (نویسنده و روزنامه‌نگار) در جدیدترین قسمت از پادکست FatMan Beyond، صحبت‌هایی درباره‌ی بازی مارولی شرکت Skydance New Media به ریاست امی هنیگ، خالق مجموعه بازی آنچارتد داشتند. ابتدا برناندین فاش می‌کند که به‌عنوان نویسنده مشغول کار روی داستان بازی جدید هنیگ است. Skydance New Media (زیرمجموعه‌ی شرکت فیلم‌سازی Skydance Media) با همکاری مارول مراحل توسعه‌ی بازی را جلو می‌برد. این‌طور که گفته شد، جدیدترین بازی در دست ساخت هنیگ «یک اکشن-ماجراجویی بلاک‌باستری و داستان‌محور» خواهد بود.

برناندین که تهیه‌کننده‌ی سریال Star Trek: Picard است، در نویسندگی برخی از کمیک‌های دی سی، مارول و Image نقش دارد. او جزئیات خاصی را راجع به بازی هنیگ برملا نکرد. اما شاید اسمیت در طول پادکست اشاره کرده باشد که بازی مذکور احتمالا به کدام ابرقهرمان‌های مارول می‌پردازد. گویا حرف‌هایی که او دراین‌باره زد، از پادکست حذف شده‌اند. بااین‌حال، بن هنسون (یکی از اعضای سابق نشریه‌ی گیم اینفورمر) در یک توییت ادعا کرد: «اسمیت حدس می‌زند که داستان این بازی درباره‌ی چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) یا مرد مورچه‌ای (Ant-Man) است».

همچنین هنوز مشخص نیست که آیا به‌جز برناندین، نویسنده‌ی دیگری هم در این پروژه حضور دارد یا خیر. این اولین‌بار است که برناندین برای یک بازی ویدیویی داستان می‌نویسد. او می‌گوید یکی از چالش‌های قصه‌گویی در جهان بازی‌های ویدیویی این است که او نمی‌تواند از تکنیک‌های سینمایی بهره بگیرد. چون در بازی‌ تقریبا همه‌چیز در ابتدا باید از زاویه‌ی دید کاراکترهای اصلی روایت شود و مثلا مانند فیلم‌ها نمی‌توان در صحنه کات زد و به جنبه‌های دیگر شخصیت‌ها و داستان پرداخت.

حدس شما کاربران زومجی درباره‌ی ماهیت دنیای مارولی بازی امی هنیگ چیست؟ فنتستیک فور، انت-من یا شخصیت‌های دیگر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده