// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۴

اعلام تاریخ انتشار بازی Total War: Warhammer 3

تاریخ عرضه‌ی Total War: Warhammer 3 مشخص شد و حالا می‌دانیم که این بازی استراتژی از همان روز اول در دسترس مشترکین ایکس باکس گیم پس روی کامپیوتر قرار می‌گیرد.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Creative Assembly سگا تاریخ انتشار بازی Total War: Warhammer 3 را اعلام کرد. این بازی استراتژی نوبتی قرار است در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) به‌ دست طرفداران برسد. جالب اینکه نسخه‌ی سوم وارهمر علاوه‌بر انتشار روی پلتفرم استیم، از همان روز اول به سرویس ایکس باکس گیم پس روی پی سی اضافه می‌شود. این اولین‌بار است گیم پس یکی از نسخه‌های توتال وار را به مشترک‌های خود تحویل می‌دهد.

داستان Total War: Warhammer 3 به جهان Chaos Realms و خدایان مختلف آن می‌پردازد که برای به‌دست آوردن قدرت با یکدیگر می‌جنگند. دراین‌میان، دو نژاد Grand Kathay و Kislev را داریم که از یک طرف با هجوم شیاطین مقابله می‌کنند و از طرف دیگر برسر تصرف مناطق با یکدیگر در نبرد به سر می‌برند. بازیکنان علاوه‌بر اینکه در Total War: Warhammer 3 باید از سرزمین خود دفاع بکنند، می‌توانند به Chaos Realms یورش ببرند و با شرکت کردن در مبارزات چالش‌برانگیز، آیتم‌ها و وسایل خاصی را از دشمنان بگیرند.

Total War: Warhammer 3 دارای چند کمپین داستانی است و به گفته‌ی سازندگان، ارزش تکرار بالایی دارد. تازه کریتیو اسمبلی درنظر دارد آپدیت‌ها و محتوای زیادی را پس از عرضه به‌صورت رایگان برای بازی منتشر کند. علاوه‌براین، سازندگان اعلام کرده‌اند در مدت باقی‌مانده تا زمان عرضه‌ی جدیدترین نسخه از سری وارهمر، چند سورپرایز برای گیمرها تدارک دیده‌اند که سر وقت مشخص از آن‌ها رونمایی خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Total War: Warhammer 3 چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده