نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰

نمایش بهبودهای ریمستر GTA: The Trilogy در تصاویر جدید

تصاویر جدید بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition بیش از پیش تغییرات گرافیکی آن را نشان می‌دهند.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition کمتر از یک هفته‌ی دیگر به دست بازیکنان می‌رسد و قطعا بسیاری از طرفداران خواهان تجربه‌ی ریمسترهای سه بازی خاطره‌انگیز موجود در این کالکشن هستند؛ سه بازی GTA محبوب و معروف که حالا با تغییراتی نسبت به نسخه‌های قدیمی همراه شده‌اند. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اخیرا صفحه‌ی ریمستر سه‌گانه GTA در فروشگاه ایکس باکس با چهار تصویر به‌روزرسانی شده است. دو تصویر از تصاویر یادشده به ریمستر Grand Theft Auto San Andreas مربوط است و دو تصویر دیگر ریمستر بازی‌های GTA 3 و Vice City را نشان می‌دهد. یک تصویر هم از ریمستر وایس سیتی روی کنسول PS5 منتشر شده است.

چند مرد مشغول گفت و گو با هم در ریمستر بازی GTA راک استار

درحال‌حاضر پری‌لود بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition روی همه‌ی کنسول‌ها آغاز شده است. اما نسخه‌ی کامپیوتر این کالکشن که در انحصار لانچر راک‌استار گیمز است، فقط از زمان عرضه قابل دانلود خواهد بود. همچنین به‌تازگی حجم بازی در کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ اعلام شد که خوشبختانه طرفداران را آن‌چنان برای آزادسازی فضای خالی بیشتر برای نصب اثر به زحمت نمی‌اندازد.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در تاریخ ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ به اندروید و iOS نیز راه می‌یابد. ریمستر Grand Theft Auto: San Andreas در تاریخ ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) در اختیار مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پَس مایکروسافت قرار می‌گیرد و کاربران سرویس PlayStation Now سونی نیز می‌توانند از تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) به تجربه‌ی ریمستر Grand Theft Auto 3 بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده