// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

جزئیات کلاس‌های بازی Elden Ring در دسترس قرار گرفت

به‌تازگی حساب کاربری توییتر Elden Ring دو تصویر را منتشر کرد که کلاس‌های بازی را نشان می‌دهند.

روز پنج‌شنبه‌ی هفته گذشته بود که فرام‌سافتور نمایش جدید حدودا ۱۹ دقیقه‌ای از بازی Elden Ring را در اختیار کاربران قرار داد. در جریان تریلر پخش‌شده شاهد ارائه‌ی توضیحات بیشتر راجع به جهان بازی و مکانیسم‌های گیم‌پلی بودیم. بااین‌حال، درحالی‌که کاربران منتظر آغاز Network Test یا همون بتای خصوصی بازی هستند، حساب کاربری توییتر الدن رینگ دو تصویر را منتشر کرد که خبر از کلاس‌های بازی می‌دهند. البته باتوجه‌به توضیحات توییت منتشرشده، کلاس‌های به‌نمایش درآمده فقط کلاس‌هایی هستند که در جریان بتای بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در حقیقت احتمال می‌رود که در بازی اصلی، کلاس‌های بیشتری قرار داشته باشند.

کلاس Champion، کلاس Prophet، کلاس Warrior، کلاس Bloody Wolf و کلاس Enchanted Knight در بازی الدن رینگ قابل انتخاب خواهند بود. همانند ساخته‌های قبلی فرام‌سافتور، هرکدام از کلاس‌ها ساختار مخصوص به خود را دارند. برای مثال، بلادی ولف شمشیر و سپر دارد یا واریور به شما اجازه می‌دهد که با دو شمشیر به نبرد بپردازید.

کلاس‌های نسخه بتا بازی Elden Ring

بااین‌حال بد نیست به این نکته اشاره کنم که کلاس‌بندی‌های بازی، صرفا مواردی برای شروع هستند و در ادامه با ارتقای کاراکتر، می‌توانید هر شخصیت را در مسیر مد نظر خود شخصی‌سازی کنید. برای مثال یک کلاس هیبریدی به‌وجود بیاورید که در جریان آن کاراکتر شما هم بتواند از شمشیر و سپر استفاده کند و هم بتواند سلاح‌های سنگین را به‌دست بگیرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ Network Test الدن رینگ در تاریخ ۲۱ آبان ماه (۱۲ نوامبر) در دسترس قرار می‌گیرد. اکنون ۱۱۱ روز تا عرضه‌ی بازی Elden Ring روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC باقی مانده است. شرکت بندای نامکو این محصول مورد انتظار را در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) منتشر می‌کند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده