// جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۶

زمان عرضه نسخه اصلی بازی eFootball عقب افتاد

شرکت کونامی اعلام کرد که نسخه‌ی 1.0 بازی eFootball با تأخیر عرضه می‌شود و گیمرها در بهار سال ۲۰۲۲ این آپدیت را دریافت می‌کنند.

کونامی در واکنش به وضعیت بسیار بد بازی eFootball چند تصمیم جدید گرفت. اول از همه بسته‌ی الحاقی ۳۹.۹۹ دلاری eFootball™ 2022 Premium Player Pack از بین می‌رود و دیگر به فروش نمی‌رسد. به‌زودی پول تمام افرادی که این DLC را پیش‌خرید کرده‌اند، به اکانت آن‌ها بازمی‌گردد. زیرا این DLC روی نسخه‌ی 1.0.0 بازی کار خواهد کرد؛ نسخه‌ای که عملا بازی eFootball تازه با آن به عرضه‌ی واقعی می‌رسد.

شرکت ژاپنی اعلام کرد که نسخه‌ی 1.0.0 برخلاف برنامه‌ریزی قبلی نه در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) که در بهار سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. بازی موبایلی eFootball هم تا بهار تأخیر خورد. اکنون این بازی فوتبالی بسیار محدود به نظر می‌آید و واقعا فقط می‌توان به آن به چشم یک دمو پر شده از باگ‌ها و گلیچ‌ها نگاه کرد. حالت Creative Teams، مسابقه‌ی آنلاین سریع و انواع‌واقسام مواردی که مطابق انتظارات مخاطب باید از روز اول در چنین محصولی وجود داشته باشند، تازه با آپدیت 1.0.0 در بهار پیش‌رو از راه می‌رسند.

امروز آپدیت 0.9.1 عرضه شد که فقط هدف آن برطرف کردن تعدادی از باگ‌های بازی eFootball بود. کونامی گفت که به سختی مشغول کار روی نسخه‌ی 1.0.0 برای عرضه‌ی اصلی بازی در بهار است. باید دید که طی ماه‌های آینده این محصول فوتبالی که کاربرهای استیم از خجالت آن درآمدند، چه وضعیتی پیدا می‌کند.

بازی eFootball 2022 روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 به‌صورت رایگان عرضه شده است. نسخه‌ی iOS و نسخه‌ی اندروید آن هم در دست ساخت هستند.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده