// جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵

احتمال عرضه بازی Gotham Knights در بهار سال بعد

جین پارک از آژانس تبلیغاتی Rokkan در نیویورک، به‌تازگی تصویری را روی وبسایت خود از گاتهام نایتز قرار داد که گویا بازه‌ی زمانی عرضه‌ی این بازی ابرقهرمانی را مشخص می‌کند.

بازی Gotham Knights را می‌توان یکی از ویدیوگیم‌های مورد انتظار کاربران و مخصوصا افراد علاقه‌مند به بازی‌های ابرقهرمانی دانست. حالا به نظر می‌رسد که بالاخره بهتر از قبل می‌دانیم گاتهام نایتز از استودیو WB Games Montréal حدودا چه زمانی عرضه می‌شود. فراموش نکنید که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه‌ی گاتهام نایتز باشیم. اما بازی تأخیر خورد و سازندگان مدت‌ها است که دیگر فقط می‌گویند Gotham Knights در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

عضو یک تیم شناخته‌شده در نیویورک که از قضا روی کمپین تبلیغاتی بازی Gotham Knights کار کرده است، چند کانسپت آرت را روی سایت رسمی خود قرار داد. میان این تصاویر شاهد یک طرح ساده برای تبلیغات شهری گاتهام نایتز بودیم که روی آن به وضوح می‌توان لوگو بازی و عبارت «بهار سال ۲۰۲۲ میلادی» را دید. اکنون او این تصویر را از سایت خود حذف کرده است.

تاریخ انتشار فاش شده بازی Gotham Knights

در توضیحات این تصویر نوشته شده بود: «فازی جدید در مجموعه‌ای که همیشه با محوریت کامل یک شخصیت بسیار شناخته‌شده جلو می‌رفت. حال شاهد تمرکز آن روی معرفی چهار قهرمان هستیم که شخصیت‌های قابل بازی اصلی هستند». این توصیف قطعا به عجیب به نظر آمدن عدم تمرکز کامل یک بازی مربوط‌به گاتهام روی بتمن اشاره دارد. زیرا سازندگان بارها در تریلرها گفتند که وقتی داستان اصلی بازی گاتهام نایتز شروع می‌شود، بتمن مرده است. همچنین در ادامه‌ی متن مورد بحث توضیح داده شد که هرکدام از این شخصیت‌ها، ماجراجویی خاصی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند تا یک به یک به سبک خود تبدیل به شوالیه‌ی گاتهام شوند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که تاریخ انتشار دقیق بازی در چه زمانی اعلام می‌شود. احتمال می‌رود در جریان گیم اواردز 2021، شاهد اعلام تاریخ انتشار گاتهام نایتز باشیم. بازی Gotham Knights برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دست توسعه است.

شما می‌توانید نظرات خود راجع به بازی Gotham Knights، استودیو بازی‌سازی شرکت وارنر در مونترآل و زمان عرضه‌ی تقریبی فاش‌شده را با ما و کاربرهای دیگر زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده