// جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۱

افزایش درآمد کلی و سود خالص شرکت کونامی

شرکت Konami در تازه‌ترین گزارش مالی خود اعلام کرد که از افزایش درآمد کلی و سود خالص رضایت دارد.

کونامی اعلام کرد که از ابتدای ماه آوریل ۲۰۲۱ تا پایان سپتامبر همین سال میلادی، وضعیت مالی رضایت‌بخشی داشته است. این بازه‌ی زمانی‌که عملا نیمه‌ی نخست سال مالی جاری شرکت را تشکیل می‌دهد، خبر از پیشرفت درآمد و سودآوری شرکت Konami نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته دارد.

بخش سرگرمی‌های دیجیتالی کونامی که از کارت‌های !Yu-Gi-Oh و بازی‌های ویدیویی تشکیل شده، چه در درآمد و چه در سودآوری با رشد نسبت به سال قبلی روبه‌رو بود. بازی eFootball PES 2021 بیشتر از ۴۵۰ میلیون بار دانلود شده است و بازی Super Bomberman R Online هم در حد خود با بیشتر از سه میلیون بار دانلود، به موفقیت مالی کونامی کمک کرد. راستی بازی موبایلی Yu-Gi-Oh! Duel Links درآمد معرکه‌ای دارد. فراموش نکنید که کونامی قبل از به پایان رسیدن ماه سپتامبر، بازی Castlevania Advance Collection و بازی eFootball 2022 را نیز عرضه کرد. تازه این شرکت ژاپنی بخش‌های دیگری هم دارد که هرکدام به سبک خود سودآوری می‌کنند.

بازی کنسول اکشن-نقش‌آفرینی Edens Zero همچنان در حال ساخت است و تاریخ عرضه ندارد. چند بازی در مجموعه‌ی Yu-Gi-Oh، بازی Tokimeki Memorial Girl's Side 4th Heart، بازی Power Pro Kun Pocket R، بازی GetsuFumaDen: Undying Moon و بازی موبایلی Shine Post از جمله آثار دیگر کونامی هستند که در گزارش مالی بعدی مورد بررسی جدی‌تر قرار می‌گیرند. برخی از آن‌ها فقط در ژاپن و برخی از آن‌ها در نقاط مختلف دنیا عرضه می‌شوند.

شرکت کونامی قول داده است که در ماه‌های آتی، شرایط بازی eFootball را با آپدیت‌ها بهتر کند. حالا باید صبر کرد و دید که بعد از ماه مارچ سال ۲۰۲۲ میلادی، گزارش رسمی شرکت Konami راجع به نیمه‌ی دوم این سال مالی چگونه به نظر می‌رسد. این وسط شایعات مختلف هر چند هفته یک بار، از در مسیر بازگشت بودن سه مجموعه‌ی بسیار معروف و محبوب کسلوانیا، سایلنت هیل و متال گیر می‌گویند؛ شایعاتی که هنوز هیچ‌کدام از آن‌ها توسط کونامی تایید نشده‌اند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده