// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳

مینی گیم رسمی فیلم جدید Ghostbusters در بازی دریمز

فیلم Ghostbusters: Afterlife که به‌زودی اکران می‌شود، حالا یک مینی گیم رسمی و جالب در بازی دریمز پلی استیشن دارد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، بازی Dreams پلی استیشن به‌تازگی میزبان مینی گیم جدیدی براساس فیلم Ghostbusters: Afterlife شده است. گفتنی است که قسمت جدید فیلم Ghostbusters دنباله مستقیم قسمت‌های اصلی این مجموعه‌ی فیلم کلاسیک است و پس از چند بار تأخیر، سرانجام قرار است در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) اکران شود. همچنین دارندگان دریمز تا ۲۸ فوریه (۹ اسفند) فرصت دارند این بازی را که Ghostbusters Afterlife نام دارد، تجربه کنند.

جالب اینکه استودیوی Media Molecule برای ساخت این بازی با دو تن از بازیکنان فعال و شناخته‌شده‌ی دریمز تماس گرفت و از آن‌ها کمک خواست. مینی گیم Ghostbusters Afterlife دارای زاویه‌ی دید اول‌شخص است و حال‌و‌هوایی آرکیدگونه دارد. گیم‌پلی آن‌ نیز به این صورت است است که بازیکنان در یک انبار متروک باید با استفاده از سلاح معروف فیلم‌های Ghostbusters، ارواح را به دام بیندازند.

البته گرفتن روح‌های سرگردان آن‌قدر هم آسان نیست؛ چراکه همان‌طور که بازیکن دارد با سلاح پرتوافکن خود روح مورد نظر را مهار می‌کند، می‌تواند به محیط اطراف هم آسیب بزند و اگر میزان خسارت وارد‌شده به انبار زیاد بشود، بازیکن جریمه خواهد شد. شما می‌توانید گیم‌پلی Ghostbusters Afterlife را در یوتیوب تماشا کنید. در این ویدیو می‌بینیم که بازیگران فیلم مشغول تجربه‌ی بازی هستند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این مینی گیم چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده