// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۲

دستیابی مجموعه League of Legends به ۱۸۰ میلیون بازیکن فعال

شرکت Riot Games اعلام کرد که بازی‌های League of Legends، در مجموع ۱۸۰ میلیون بازیکن فعال دارند.

سری بازی League of Legends در مجموع به ۱۸۰ میلیون کاربر فعال رسیده است. برای درک بزرگی این عدد به یاد بیاورید که فروشگاه دیجیتالی استیم به‌صورت ماهانه ۱۲۰ میلیون کاربر فعال دارد. به بیان دقیق‌تر باید گفت که بازی League of Legends، بازی League of Legends: Wild Rift، بازی Legends of Runeterra، بازی Teamfight Tactics و بازی Fight for the Golden Spatula روی هم به ۱۸۰ میلیون بازیکن فعال رسیده‌اند.

البته اگر مثلا یک اکانت دو بازی از مجموعه‌ی لیگ آو لجندز را تجربه کند، شرکت Riot Games آن را در این آمار به‌عنوان دو کاربر می‌شمارد. فکر کردن راجع به اینکه در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱، این همه اکانت به حداقل یک بار تجربه‌ی یکی از بازی‌های مجموعه‌ی League of Legends پرداخته‌اند، به خوبی باعث می‌شود که بفهمیم چه‌قدر شرکت Riot Games عظیم است. با پشتیبانی از بازی‌ها و ارائه‌ی آپدیت‌های مناسب بیشتر برای آن‌ها، موفقیت مجموعه بازی League of Legends می‌تواند ادامه‌دار باشد.

نتفلیکس طی روزهای آتی سریال انیمیشنی Arcane را پخش می‌کند که با تریلرهای خود موفق به جلب توجه برخی از مشترک‌های این شبکه آنلاین شده است. Arcane در جهان سری بازی League of Legends به داستان‌گویی می‌پردازد و شاید مخاطب‌های جدیدی را با این مجموعه‌ی بزرگ آشنا کند که هنوز سراغ بازی‌های آن نرفته‌اند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده