// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰

اولین به‌روزرسانی بازی eFootball به زودی منتشر می‌شود

طبق وعده کونامی قرار بود اولین به‌روزرسانی بازی eFootball اواخر ماه اکتبر منتشر شود اما به دلایلی تا ماه نوامبر به تعویق افتاد، ولی حال می‌دانیم این به‌روزرسانی دقیقا چه زمانی منتشر می‌شود.

کونامی پس از یک وقفه یک ساله برای سری PES و وعده ارائه یک نسخه کاملا متفاوت، بازی eFootball را در قالب یک بازی رایگان معرفی و منتشر کرد. پس از انتشار بازی اما همه چیز به خوبی پیش نرفت و بازی با وضعیت بسیار بدی مواجه شد. eFootball از نظر فنی و همینطور کمبود محتوا به‌شدت مشکل داشت و با انتقادات بسیار گسترده‌ای مواجه شد. کونامی درنهایت مجبور شد بابت وضعیت بازی به‌صورت رسمی عذرخواهی کند و همچنین قول چندین به‌روزرسانی مختلف جهت بهبود وضعیت بازی را داد.

در اولین اقدام قرار بود اولین به‌روزرسانی بازی در اواخر ماه اکتبر منتشر شود اما این به‌روزرسانی تا ماه نوامبر با تأخیر مواجه شد. کونامی اخیرا در پست توییتری خود تائید کرد که به‌روزرسانی نسخه ۰.۹.۱ بازی eFootball در روز جمعه، ۵ نوامبر (۱۴ آبان) منتشر خواهد شد. البته کونامی اشاره نکرده است که این به‌روزرسانی چه مشکلاتی از بازی را برطرف می‌کند و صرفا به رفع مشکلات بازی اشاره کرده است اما پس از انتشار آن، اطلاعات دقیق این به‌روزرسانی مشخص می‌شود.

بازی eFootball در حال حاضر برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است و نسخه‌های اندروید و IOS در دست توسعه قرار دارند.


منبع Gamingbolt.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده