// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

آغاز به کار سرویس بازی نتفلیکس روی اندروید

سرویس Netflix Games برای دارندگان دستگاه‌های اندروید درحال حاضر در دسترس است و مشترکان نتفلیکس می‌توانند بدون پرداخت هزینه جداگانه از این سرویس استفاده کنند.

نتفلیکس در اوایل سال اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ با یک سرویس جدید وارد بازار گیمینگ شود، مدتی نگذشت که مشخص شد سرویس جدید قرار است کار خود را با ورود به عرصه گوشی‌های هوشمند آغاز کند. نتفلیکس همچنین گفت که سرویس Netflix Games هزینه جداگانه‌ای ندارد و کاربرانی که درحال حاضر اشتراک نتفلیکس دارند می‌توانند از سرویس جدید در گوشی‌های خود بهره ببرند. نتفلیکس در مورد سرویس Netflix Games گفت: «تنها چیزی که لازم دارید اشتراک نتفلیکس است؛ طوری که از تبلیغات، هزینه‌های جداگانه و خرید درون برنامه نیز خبری نیست.» نتفلیکس همچنین تایید کرد که محدودیتی برای تعداد گوشی‌های که از یک حساب کاربری استفاده می‌کنند وجود ندارد و مشترکان این سرویس می‌توانند یک حساب کاربری را روی چند گوشی هوشمند مختلف استفاده کنند.

کاربران اندرویدی در سرتاسر جهان از امروز (۳ مهر) به سرویس نتفلیکس گیمز دسترسی دارند، اما درحال حاضر تنها پنج بازی در این سرویس وجود دارند که شامل بازی Stranger Things: 1984، بازی Stranger Things 3: The Game، بازی Shooting Hoops، بازی Card Blast و بازی Teeter Up می‌شوند. در همین حال نتفلیکس به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌هایی را که برای اجرا نیازی به اینترنت ندارند در حالت آفلاین بازی کنند. درحالی که تعداد بازی‌های سرویس نتفلیکس گیمز بسیار کم هستند ولی شرکت نتفلیکس اعلام کرد که در آینده بازی‌های بیشتری به این سرویس اضافه می‌شود. نتفلیکس گفت: «چه به‌دنبال یک بازی ساده باشید که از ابتدا آن را شروع کنید یا به‌دنبال تجربه‌ای عمیق باشید که شما را درگیر داستان‌های مورد علاقه‌تان کند، قصد داریم تا مجموعه‌ای از بازی‌ها را مهیا کنیم که برای هر سلیقه‌ای بازی داشته باشد. در ابتدای ساخت یک تجربه عالی گیمینگ هستیم و از اینکه شما ما را در این مسیر همراهی می‌کنید هیجان زده هستیم.»

بازی Stranger Things 3: The Game

نتفلیکس در اطلاعیه‌ای که منتشر کرد مدعی شد به نیاز‌های بازیکنان مختلف رسیدگی می‌کند: «درست مانند مجموعه‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های ویژه خود، چه در گیمینگ تازه کار باشید یا که تمام عمرتان بازی کرده باشید می‌خواهیم برای هر سطح و هر نوع بازیکنی بازی طراحی کنیم. تازه در اول مسیر هستیم، در ماه‌های پیش روی‌مان می‌خواهیم بازی‌های موبایل خود را بهبود دهیم و به سرگرمی‌های خود اضافه کنیم.» باید منتظر باشیم تا ببینیم چه مقدار زمان می‌برد تا نتفلیکس سرویس نتفلیکس گیمز را گسترش دهد و در پلتفرم‌های دیگر عرضه کند تا بتواند بازی‌های بزرگ‌تری با سرویس جدید خود ارائه دهد. البته این امر که کاربران نتفلیکس از سرویس جدید به‌صورت رایگان استفاده می‌کنند نیز نکته مهمی است و احتمالا به پیشرفت سرویس Netflix Games کمک کند.

در اوایل سال جاری در نتیجه دیتا ماینینگ (داده‌کاوی) به عمل آمده، شواهدی از اپلیکیشن Netflix Game به‌همراه تصاویری از بازی Ghost of Tsushima و دسته دوال سنس پلی استیشن 5 به‌دست آمد که به احتمال وجود برنامه‌هایی برای گسترش سرویس نتفلیکس به کنسول‌ها با مجموعه‌ای از بازی‌های AAA اشاره می‌کند. همچنین اخیرا نتفلیکس استودیو Night School Studio خالقان بازی Oxenfree را خریداری کرد ولی نتفلیکس گفت که درحال حاضر قرار به‌دنبال خریدن استودیو‌های زیادی نیست.

به‌نظر شما سرویس نتفلیکس گیمز موفق می‌شود ؟ نظرات خود را با ما و کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده