// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵

سرورهای بازی Harry Potter: Wizards Unite خاموش می‌شوند

استودیو Niantic اعلام کرد که سرورهای بازی واقعیت‌افزوده موبایلی Harry Potter: Wizards Unite در ژانویه سال ۲۰۲۲ آفلاین خواهند شد.

توسعه‌دهنده‌ی بازی Pokemon Go یعنی استودیو Niantic به‌تازگی بیان کرد که بازی موبایل Harry Potter: Wizards Unite را در ۱۵ آذر ماه از اپ استورها حذف خواهد کرد و از آن پس خریدهای درون برنامه‌ای هم دیگر در دسترس نخواهد بود. سپس سرورهای این بازی در ۱۱ بهمن ماه خاموش خواهند شد.

در سایت استودیو Niantic نوشته شده است: «ما بیشتر از دو سال قبل بازی Harry Potter: Wizards Unite را عرضه کردیم و جامعه‌ای از جادوگران را از سراسر جهان در طی یک تلاش حماسی برای پایان دادن به اهریمن و ایمن نگه داشتن دنیای جادوگران، گرد هم آوردیم. در ماه‌های آینده، داستان این بازی را به پایان خواهیم رساند و بازی را در ۳۱ ژانویه می‌بندیم.

قرار نیست همه‌ی بازی‌ها برای همیشه ادامه داشته باشند. هدف ما از عرضه‌ی Harry Potter: Wizards Unite این بود که جادوی دنیای جادوگران را برای میلیون‌ها بازیکن وقتی که از خانه بیرون آمدند و محله‌هایشان را کاوش کردند، زنده کنیم. ما با هم این کار را انجام دادیم و داستانی دوساله را ارائه کردیم که به‌زودی کامل می‌شود.»

بستن بازی Harry Potter: Wizards Unite توسط Niantic ممکن است باتوجه‌به محبوبیت این بازی عجیب به نظر برسد. درست است که این بازی به محبوبیت بازی Pokemon Go نیست و نتوانست مثل آن به ۵.۵ میلیارد دلار درآمد در سراسر جهان داشته برسد. اما اعداد و ارقام بازی Harry Potter: Wizards Unite چندان ضعیف به نظر نمی‌رسند.

طبق گفته‌ی Sensor Tower، این بازی از زمان انتشار در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۲۰.۳ میلیون بار در سرتاسر جهان دانلود شد و ۳۹.۴ میلیون دلار درآمد از خریدهای درون برنامه‌ای داشت. ایالات متحده با ۶.۲ میلیون نصب، بیشترین تعداد دانلود بازی را به خود اختصاص داده است. بریتانیا در رتبه‌ی دوم و آلمان در رتبه‌ی سوم قرار دارد.

ایالات متحده آمریکا با ۲۴.۵ میلیون دلار درآمد برای سازندگان، بیشترین خرید‌های درون برنامه‌ای را به خود اختصاص داده است و از این نظر، به ترتیب ژاپن و بریتانیا پس از آن قرار گرفته‌اند. تنها در سال ۲۰۲۱، این بازی ۷۴۱هزار دفعه نصب شد و ۴.۷ میلیون دلار درآمد کسب کرد. بازیکنان می‌توانند قبل از رسیدن فینال بازی، منتظر رخ دادن چند اتفاق جالب باشند.

از امروز، پاداش همه‌ی چالش‌های روزانه افزایش می‌یابد و تمام زمان‌های Potion Brew با Master Notes کوتاه‌تر می‌شوند. سقف روزانه برای ارسال و باز کردن هدایا برداشته خواهد شد و معجون Brain Elixir Barrufio اکنون به بازیکن، ۳ برابر XP جایزه می‌دهد. Portkey Portmanteaus دهه‌ی ۱۹۲۰ به میزان بیشتری روی نقشه ظاهر می‌شود و پاداش‌های Fragment آن دو برابر می‌شوند. همچنین Spell Energy و Ingredients نیز بیشتر روی نقشه ظاهر می‌شوند.

در ماه‌های آینده، بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر رویدادهایی مانند Lethal Adversaries باشند. در ماه نوامبر، رویداد Dolores Umbridge Lethal Adversaries، رویداد دو قسمتی Half-Blood Prince Brilliant و رویداد Lucius Malfoy Lethal Adversaries برگزار خواهد شد. در ماه دسامبر، بازیکنان می‌توانند منتظر رویدادهای دشمنان با تمرکز بر بلاتریکس و ولدمورت باشند. همچنین قسمت دوم Horcrux Hunt، یک رویداد مربوط‌به تعطیلات، و رویداد دو قسمتی Deathly Hallows Brilliant نیز برگزار خواهند شد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده