نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹

Overwatch 2 و Diablo 4 تأخیر خوردند

اکتیویژن بلیزارد در جریان جدیدترین گزارش مالی خود از تأخیر در زمان عرضه بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4 خبر داد.

اکتیویژن بلیزارد امروز اعلام کرد که تاریخ انتشار دنباله‌ی بازی‌های اورواچ 2 و دیابلو 4 به تعویق افتاده است. بلیزارد توضیح داد که «حجم قابل توجهی از محتوای جدید» را در سال ۲۰۲۲ میلادی ارائه می‌کند، اما مجبور به تغییر زمان عرضه‌ی بازی Overwatch 2 و بازی Diablo 4 نسبت به برنامه‌ریزی‌های قبلی شده است. زیرا سازندگان برای تکمیل فرایند ساخت خود بازی‌ها و محتواهای پس از عرضه‌ی آن‌ها، نیاز به زمان بیشتری دارند. پس با اینکه قرار بود دیابلو 4 و اورواچ 2 در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه بشوند، حالا ظاهرا در بهترین حالت در سال ۲۰۲۳ میلادی شاهد از راه رسیدن آن‌ها خواهیم بود.

بازی های دیابلو 4 و اورواچ 2

اکتیویژن بلیزارد در نشست خبری متمرکز روی گزارش مالی جدید خود اعلام کرد: «این دو اثر از مورد انتظارترین بازی‌های صنعت ویدیوگیم هستند و تیم‌های ما طی سه‌ماهه‌ی اخیر گام‌های بزرگی در جهت تکمیل فرایند توسعه‌ی آن‌ها برداشته‌اند. اما ما معتقدیم که زمان دادن به تیم توسعه‌دهندگان بازی به تکمیل فرایند تولید و توسعه‌ی ایده‌های خلاقانه‌ی آن‌ها برای پشتیبانی پس از عرضه، کمک شایانی خواهد کرد. این کار می‌تواند تضمین کننده‌ی رضایت‌بخشی و درگیرکننده بودن اورواچ 2 و دیابلو 4 برای بازیکنان طی چند سال آینده باشد».

بلیزارد پیش از این اعلام کرده بود که روند توسعه‌ی بازی Overwatch 2 پیشرفت زیادی داشته است و تیم سازنده، نقاط عطف مهمی را در روند توسعه‌ی بازی پشت سر گذاشتند. اما در چند ماه اخیر ناگهان شرایط در بلیزارد تغییر کرد و مثلا برخی افراد کلیدی تیم اورواچ، به‌صورت دائمی از شرکت جدا شدند. حتی کارگردان بازی Diablo 4 تغییر کرد و لوئیس باریگا گویا به خاطر رسوایی اخلاقی از تیم سازندگان بازی اخراج شد.

در پایان نظرات خود را با ما و سایر کاربران زومجی در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده