// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۳

معرفی بخش طراحی ظاهری بدنه در ویدیو جدید بازی Gran Turismo 7

در ویدیوی جدید Gran Turismo 7 با بخش پرجزئیات Livery Editor این بازی آشنا می‌شویم که بازیکنان در آن می‌توانند ترکیب رنگی و اشکال روی بدنه‌ی ماشین خود را شخصی‌سازی کنند.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، سونی و استودیوی Polyphony Digital ویدیوی پشت صحنه‌ی جدیدی را برای Gran Turismo 7 منتشر کرده‌اند که به معرفی بخش طراحیِ ظاهریِ بدنه‌ی ماشین‌ها (Livery Editor) در این بازی می‌پردازد. در این ویدیو کازونوری یامائوچی، خالق و کارگردان مجموعه‌ی گرن توریزمو نیز حضور دارد و از این می‌گوید که در دنیای مسابقات اتومبیل‌رانی، طراحی ظاهری بدنه‌ی خودروها اهمیت زیادی دارد و اینکه این اهمیت تا حدی است که مثلا برخی طرح‌های بدنه، مردم را یاد یک ماشین یا مسابقه‌ی خاص در تاریخ می‌اندازند.

Gran Turismo Sport اولین بازی این مجموعه‌ی ریسینگ است که از ویژگی Livery Editor بهره می‌برد. می‌توان گفت که این بخش از گرن توریزمو اسپورت بسیار پرجزئیات بود و با دقت و وسواس خاصی توسعه داده شده بود و در این زمینه می‌تواند الگویی برای دیگر بازی‌های شبیه‌ساز ریسینگ باشد. این در حالی است که پلیفونی دیجیتال به طرفداران قول داده که Livery Editor گرن توریزمو 7 حتی از نسخه‌ی قبلی مجموعه هم بهتر باشد.

دانلود ویدیو از آپارات

یامائوچی در ادامه می‌گوید این‌بار هدف این بوده که استفاده از بخش طراحی ظاهری بدنه برای بازیکنان ساده‌تر شود و آن‌ها راحت‌تر بتوانند ظاهر ماشین خود را مطابق سلیقه‌شان شخصی‌سازی کنند. بازیکنان گرن توریزمو اسپورت می‌توانستند طرح ظاهری اختصاصی خود را با فرمت svg. در کامپیوتر خلق، فایل آن را در اکانت خود در سایت گرن توریزمو آپلود کرده تا بتوانند ماشین خود را در بازی با آن تزیین کنند. حالا که یامائوچی از بهبود این بخش در Gran Turismo 7 صحبت می‌کند، شاید به این معنی است گیمرها در بازی جدید قادر هستند فایل‌های svg. با حجم بالاتر را آپلود کنند و درکل گزینه‌های بیشتری برای ویرایش طرح اختصاصی خود در بازی در اختیار داشته باشند.

یامائوچی همچنین اشاره می‌کند که بازیکنان «چند میلیون» طرح ظاهری در بازی GT Sport خلق کرده‌اند. البته خالق گرن توریزمو شاید اینجا کمی با شکسته‌نفسی آمار را اعلام می‌کند؛ چراکه او در اوایل سال ۲۰۱۹ گفته بود ۵۱ میلیون طرح در سایت گرن توریزمو آپلود شده است. در این ویدیو علاوه‌بر معرفی بخش Livery Editor، تعدادی از ماشین‌های Gran Turismo 7 از جمله Alpine A220 و هر دو نسخه‌ی هوندا و تویوتا Formula SF19 نشان داده می‌شوند.

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بخش Livery Editor بازی Gran Turismo 7 چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع GT Planet
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده