نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۱

نقشه جدید بخش چندنفره بازی Halo Infinite معرفی شد

روز گذشته استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در جریان یک استریم زنده از مپ جدید بخش چندنفره بازی Halo Infinite رونمایی کرد.

در فاصله‌ یک ماه مانده به عرضه‌ی بازی Halo Infinite، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به‌همراه رسانه‌ی IGN اطلاعات بیشتری درباره نقشه‌ی جدید بخش چند نفره‌ی این بازی منتشر کردند. این نمایش جدید در جریان پوشش خبری اختصاصی سایت IGN از بازی هیلو اینفینیت منتشر شده است و در روزهای آینده ویدیوها و اطلاعات بیشتری درباره این نقشه و دیگر مودهای موجود در بخش چندنفره این بازی منتشر خواهد شد.

براساس جزئیات منتشر شده، این مپ جدید که Streets یا «خیابان‌ها» نام دارد، شباهت های زیادی با نقشه Plaza در بازی Halo 5 دارد و بازیکنان را به شهر New Mombasa که در قاره آفریقا قرار دارد باز می‌گرداند. این شهر خیالی در جنوب کنیا پیش از این برای نخستین‌بار در بازی Halo 2 به بازیکنان این سری معرفی شد و پس از آن بخش‌های زیادی از بخش داستانی بازی محبوب Halo 3: ODST نیز در آن جریان داشت.

طبق تایید توسعه‌دهندگان، این نقشه جدید برای مودهای 4v4 و پر زد و خورد بازی طراحی شده است و بازیکنان می‌توانند انتظار یک گیم‌پلی سرعتی و هیجان انگیز را در خیابان‌های پرپیچ و خم نیو مومباسا داشته باشند. سازندگان بازی بر این عقیده هستند که این نقشه تفاوت‌ها چشم‌گیری با دیگر مپ‌های معرفی شده‌ی این بازی مانند بازار، Recharge و Behemoth دارد. در این ویدیو همچنین به این نکته اشاره می‌شود که ممکن است به‌دلیل طراحی خاص و نسبتا سربسته این نقشه تجربه مودهایی مانند Capture the Flag در این مکان چندان مناسب نباشد.

هرچند طراح اصلی استودیو تایید می‌کند این مپ در همه‌ی پلی‌لیست‌های بازی قابل دسترس خواهد بود و سازندگان بازی این تصمیم و قضاوت را در اختیار خود بازیکنان قرار می‌دهند. شما می‌توانید این نمایش گیم‌پلی از مپ جدید بازی Halo Infinite را در ادامه تماشا کنید:

براساس گفته‌های کیل جرج، طراح ارشد بخش چندنفره بازی، این مپ جدید در میان تمام مپ‌های بازی در دسته نقشه‌های کوچک تا متوسط قرار می‌گیرد و تجربه مودهای Strongholds ،Oddball و Slayer به خوبی با ساختار پیچیده این نقشه هماهنگی خواهد داشت. لوکیشن‌های کلاسیکی مانند اداره پلیس و ایستگاه متروی شهر New Mombasa از جمله مکان‌های هستند که از این شهر مشهور دنیای هیلو در نقشه Streets بازسازی شده‌اند.

علاوه‌بر طراحی هوشمندانه ساختار این نقشه، چراغ‌های نئونی و بیلبوردهای تبلیغاتی این مپ را به طراحی محیط‌های ژانر سایبرپانکی نزدیک کرده است. طراحان این مپ جزئیات ریز و جالبی مانند یک دستگاه بازی آرکید که موسیقی متن مشهور سری هیلو را پخش می‌کند نیز اضافه کرده‌اند و طبق گفته‌های سازندگان بازی پلیرها می‌توانند با جستجوی بیشتر در این نقشه ایستر اگ‌ها و نکات مخفی دیگری را نیز کشف کنند.

بازی Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. بخش چندنفره و آنلاین این بازی به رایگان در دسترس تمام کاربران پلتفرم‌های تحت پشتیبانی مایکروسافت قرار خواهد گرفت و بخش داستانی این بازی با قیمت ۶۰ دلار برای خرید منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده