// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۳

الوی و کریتوس در تبلیغ جدید پلی استیشن برای لیگ قهرمانان اروپا

سونی تبلیغ تلویزیونی جدیدی مخصوص لیگ قهرمانان اروپا تولید کرده است که در آن شاهد حضور کریتوس، آتریوس، نیتن دریک، الوی و رچت اند کلنک در یک از استادیوم شلوغ هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی تبلیغ تلویزیونی جدیدی برای لیگ قهرمانان اروپا ساخته و پخش کرده است که در آن کاراکترهای بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن حضور دارند. این تبلیغ برای اولین‌بار در جریان مسابقاتی که در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برگزار شدند، روی آنتن رفت. در این ویدیو می‌بینیم که نسخه‌ی CGI شخصیت‌های کریتوس و آتریوس از مجموعه‌ی God of War، نیتن دریک از مجموعه‌ی Uncharted، الوی از مجموعه‌ی Horizon و رچت و کلنک از مجموعه‌ی Ratchet & Clank درکنار بازیکنان فوتبال و در استادیومی پر از تماشاچی حضور دارند. شما می‌توانید این تبلیغ جالب و کوتاه را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در بخش توضیحات این ویدیو نوشته شده است: «وقتی تماشاچی‌ها متوجه می‌شوند که کریتوس و آتریوس تیم مقابل را هدایت می‌کنند، واکنش‌هایی حاکی از ترس از خود نشان می‌دهند. از طرفی رچت و کلنک ناگهان از درون یک پورتال ظاهر می‌شوند و یک بازیکن مصدوم را از زمین خارج می‌کنند. الوی نیز از هورایزن فوربیدن وست به تیم مدیریت باشگاه پیوسته و با استفاده از نیروی تمرکز و تجربه‌ی خود در مبارزه، بازیکنان را برای پیروزی آماده می‌کند. تازه نیتن دریک از آنچارتد هم برای اینکه بهترین صندلی را در جایگاه تماشاچی‌ها به‌دست آورد، با مهارت بالایی به بالای استادیوم می‌رود تا تیم مورد علاقه‌ی خود را از آن بالا تشویق کند.»

گفتنی است که سرگرمی‌های تعاملی سونی برای سال‌ها حامی مالی لیگ قهرمانان اروپا بوده است. آن‌ها بیش از دو دهه است که با یوفا، نهاد برگزار کننده‌ی این مسابقات در زمینه‌های مختلف فوتبالی همکاری می‌کنند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این تبلیغ چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده