// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۱

ادامه فروش قابل توجه ریمیک دو بازی Resident Evil 2 و Resident Evil 3

شرکت کپکام که چند روز قبل از میزان فروش ریمیک بازی Resident Evil 3 ابراز خشنودی کرده بود، حالا به‌صورت رسمی گفت که مجموع فروش این محصول به چند میلیون نسخه رسیده است.

ریمیک بازی Resident Evil 3 که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد تا به امروز موفق به فروش ۴.۶ میلیون نسخه‌ای شده است و ریمیک بازی Resident Evil 2 که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، حالا به ۸.۹ میلیون نسخه فروش رسید. در همین حین مجموع فروش بازی Resident Evil 7: biohazard به ۱۰.۲ میلیون نسخه رسید و مجموع فروش بازی Resident Evil Village از پنج میلیون نسخه گذشت. تازه به‌تازگی اعلام شد که رزیدنت ایول ویلج سریع‌ترین فروش بین تمام قسمت‌های سری بازی Resident Evil طی ۱۰ سال اخیر را دارد. به همین خاطر وضعیت مالی این مجموعه بسیار عالی به نظر می‌رسد.

بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin به ۱.۳ میلیون نسخه فروش رسید و بازی Monster Hunter: World با بیشتر از ۲۰ میلیون نسخه فروش، پرفروش‌ترین محصول تاریخ شرکت کپکام است. با عرضه‌ی دی‌ال‌سی‌های جدید برای بازی Resident Evil Village در آینده‌ی نزدیک انتظار می‌رود که فروش محصول مورد بحث از وضعیت فعلی هم سریع‌تر شود. در همین حین مجموع فروش بازی Street Fighter 5 هم از ۶ میلیون نسخه فراتر رفت.

نظر شما چیست؟ آیا از ادامه‌دار بودن موفقیت مالی کپکام طی چند سال اخیر خوشحال هستید؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده