// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶

بازی Age of Empires 4 به ۷۴ هزار بازیکن همزمان در استیم رسید

براساس آمار SteamDB، بازی Age of Empires 4 تقریبا به دو برابر حداکثر تعداد بازیکنان همزمان بازی Age of Empires 2: Definitive Edition در استیم دست پیدا کرد.

بازی Age of Empires 4 چند روز پیش منتشر شد و در استیم عملکرد خوبی داشته است. این بازی حداقل برای مدتی در جدول فروش استیم حتی بالاتر از بازی Forza Horizon 5 قرار گرفت. طبق آمار SteamDB، طی دو روز اخیر یک بار بازی Age of Empires 4 توانست ۷۳۹۲۸ بازیکن همزمان در استیم داشته باشد. این عملکرد را می‌توان با بازی Age of Empires 2: Definitive Edition مقایسه کرد که در نقطه‌ی اوج خود به ۳۸۷۲۵ بازیکن همزمان در استیم رسید.

بازی Age of Empires 4 که میانگین امتیازات ۸۲ از ۱۰۰ منتقدها در متاکریتیک را دارد، شامل چند تمدن آشنا برای طرفدارهای مجموعه مانند امپراتوری روم مقدس و مغول‌ها و همچنین تعدادی تمدن جدید مانند سلطان نشین دهلی است. این بازی دارای چهار بخش داستانی و همینطور بخش چندنفره است. همچنین یک حالت با نام Min Spec (حداقل مشخصات) در بازی وجود دارد که به بازیکنانی که سیستم قدیمی یا نسبتا ضعیف دارند، اجازه تجربه‌ی Age of Empires 4 را می‌دهد.

بازی Age of Empires 4 علاوه‌بر به فروش رسیدن در استیم، ازطریق فروشگاه مایکروسافت هم قابل خریداری است. همچنین مشترک‌های گیم پس بدون نیاز به خریداری جداگانه‌ی Age of Empires 4 به آن دسترسی دارند. گذر زمان مشخص خواهد کرد که آیا این بازی همانند Age of Empires 2 پشتیبانی‌های گسترده و طولانی‌مدت را دریافت خواهد کرد یا نه.


منبع Gamingbolt.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده