نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۴

ویژگی های نسخه کامپیوتر بازی Call Of Duty: Vanguard در تریلر جدید

استودیو بازی‌سازی اسلج‌همر گیمز و شرکت اکتیویژن، یک تریلر جدید را برای نمایش ویژگی‌های برجسته‌ی نسخه PC (کامپیوترهای شخصی) Call of Duty: Vanguard پخش کردند.

درحالی‌که چند شایعه راجع به نسخه‌ی سال ۲۰۲۲ بازی Call of Duty به گوش می‌رسند، زمان زیادی تا عرضه‌ی نسخه‌ی سال ۲۰۲۱ میلادی سری بازی کال آو دیوتی باقی نمانده است و حالا می‌توان تریلر متمرکز روی نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی Call Of Duty: Vanguard را تماشا کرد.

مجموعه‌ی کالاف دیوتی با بازی Call of Duty: Vanguard باری دیگر به جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد. این نسخه فعلا چه در حالت داستانی و چه در بخش چندنفره، نوید همان نبردهای هیجان‌انگیزی را می‌دهد که مجموعه را به جایگاه امروز رسانده‌اند. جدیدترین بازی Call of Duty برای اکثر پلتفرم‌های اصلی از جمله کامپیوتر منتشر می‌شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو بازی‌سازی Sledgehammer Games در آستانه‌ی انتشار این اثر تریلری را برای نمایش ویژگی‌های نسخه پی سی پخش کرده است.

این تریلر ویژگی‌های برجسته‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی Call Of Duty: Vanguard را در معرض نمایش قرار می‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها، پشتیبانی بازی از نمایشگرهای فوق عریض است که این روزها بسیاری از بازی‌های پی سی پذیرای آن هستند. همچنین به اجرای بازی با وضوح 4K نیز اشاره شده است که با یک سیستم مناسب می‌توان به استقبال آن رفت. این تریلر با برجسته کردن ویژگی‌هایی نظیر کاهش تأخیر ورودی و گزینه‌های شخصی‌سازی متنوع به پایان می‌رسد که در نسخه‌ی کامپیوتر بسیاری از بازی‌های بزرگ به چشم می‌خورد. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای تریلر جدید این محصول شرکت اکتیویژن بنشینید.

دانلود از آپارات

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان (۵ نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود. پیش از این تریلرهایی برای نمایش اپراتورها، بخش داستانی و محیط‌های ونگارد پخش شدند که همه‌ی آن‌ها را می‌توانید در زومجی مشاهده کنید. همچنین ظاهرا بازی Call Of Duty: Vanguard روی پلتفرم‌های مختلف حجم کمتری نسبت به نسخه‌های پیشین مجموعه دارد که خبر خوبی برای طرفداران به‌حساب می‌آید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده