// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۳

ویژگی‌های گرافیکی نسخه پی سی Battlefield 2042 در تریلر جدید بازی

EA و انویدیا تریلر تازه‌ای را برای Battlefield 2042 منتشر کرده‌اند که در آن ویژگی‌های گرافیکی نسخه‌ی کامپیوتر این بازی مانند DLSS و ری-تریسینگ به نمایش درمی‌آیند.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، EA تریلری جدیدی را برای Battlefield 2042 منتشر کرده است که در آن ویژگی‌های نسخه‌ی پی سی بازی مانند DLSS و ری-تریسینگ، برای کارت‌های گرافیک انویدیا نشان داده می‌شوند. علاوه‌براین، دارندگان کارت‌های جی‌فورس از ویژگی تازه‌ انویدیا به‌نام Nvidia Reflex در بتلفیلد 2042 بهره خواهند برد که تأخیر در رندرینگ را کاهش و سرعت عکس‌العمل ماوس را هنگام نشانه‌گیری افزایش می‌دهد.

انویدیا در بیانیه‌ای که در این خصوص منتشر کرده است، می‌گوید: «پی سی گیمرها تجربه‌ی متفاوتی از Battlefield 2042 خواهند داشت؛ چراکه کاربران کامپیوتر می‌تواند از جزئیات گرافیکی بالاتر، نرخ فریم نامحدود و گیم‌پلی‌ای روان لذت ببرند؛ گیم‌پلی‌ای که توسط نرخ تازه‌سازی متغیر G-SYNC در مانیتورها و تلویزیون‌ها و سایر صفحه‌های نمایش بهینه شده است.

گرافیک این بازی روی پی سی به‌لطف بهره‌گیری از فناوری Ambient Occlusion ترکیب‌شده با ری-تریسینگ (که تنها روی کامپیوتر قابل ارائه است)، در سطح دیگری قرار دارد. تازه پی‌سی‌هایی که از کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX استفاده می‌کنند، هسته‌هایی اختصاصی برای پردازش ری-تریسینگ در اختیار دارند و در این زمینه عملکردی عالی خواهند داشت.» شما می‌توانید تریلر ویژگی‌های گرافیکی بتلفیلد 2042 روی کامپیوتر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

چندوقت پیش بود که DICE و EA از ویژگی تازه و جذابی برای Battlefield 2042 رونمایی کردند که Portal نام داشت. بازیکنان در پورتال با استفاده از سلاح‌ها، وسایل نقلیه و حال‌و‌هوای نسخه‌های پیشین بتلفیلد، می‌توانند رقابت‌های چندنفره‌ای خلق کنند که دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی است. همچنین دایس اخیرا به بازیکنان و طرفداران اطمینان داده ویژگی‌هایی که در نسخه‌ی بتا بتلفیلد 2042 غایب بودند، حتما در نسخه‌ی نهایی این بازی مورد انتظار وجود خواهند داشت.

Battlefield 2042 یک بازی تماما چندنفره است. بااین‌حال، تجربه‌ی دارندگان کنسول‌های نسل‌های هشتم و نهم از مچ‌های مولتی‌پلیر این بازی بسیار متفاوت از هم خواهد بود. جدا از بحث جلوه‌های بصری، بازیکنان روی کنسول‌های جدید به نبردهای ۱۲۸ نفره و نقشه‌های بزرگ‌تر دسترسی خواهند داشت، درحالی‌که بازیکنان کنسول‌های قدیمی تنها می‌توانند وارد نبردهای ۶۴ نفره‌ای در نقشه‌های کوچک‌تر شوند.

Battlefield 2042 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. درضمن کسانی که نسخه‌ی آلتیمت یا گلد بتلفیلد 2042 را پیش‌خرید کرده باشند، یک هفته زودتر از تاریخ انتشار اصلی قادر به تجربه این بازی شوتر اول‌شخص هستند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جلوه‌های بصری نسخه‌ی کامپیوتر Battlefield 2042 چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده