// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸

گرافیک فوق العاده بازی چینی Honor of Kings: World در تریلر رسمی

Honor of Kings: World که قرار است یک بازی جهان-باز نقش‌ آفرینی باشد، با نمایش تریلر رسمی خود توانست توجه تعداد زیادی از گیمرها را جلب کند.

استودیو‌های بازی‌سازی متعلق به کشورهای کره جنوبی و چین طی چندین و چند ماه اخیر بارها موفق به جلب توجه ناگهانی گیمرها با نمایش آثار خود شده‌اند. زیرا این ویدیوگیم‌های تولیدشده در شرق آسیا بارها مخصوصا از لحاظ گرافیکی توانستند حتی در نمایش گیم‌پلی به‌شدت درخشان به نظر بیایند. حالا ظاهرا بازی Honor of Kings: World به جمع آن‌ها اضافه شده است. استودیو TiMi Studio Group که به تنسنت تعلق دارد، سازنده‌ی بازی Honor of Kings: World است و آن را به‌عنوان یک RPG (نقش‌آفرینی) جهان-باز معرفی می‌کند.

این بازی در حقیقت یک قسمت جدید در مجموعه‌ی Honor of Kings محسوب می‌شود و براساس تریلر به‌نظر می‌رسد که با الهام از سری بازی Monster Hunter ساخته شده است. شاید من و شما مجموعه‌ی Honor of Kings را نشناسیم. اما باید بدانید که بازی موبایلی آن در چین هر روز بیشتر از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. دنیل احمد در توئیتر خود گفت که مراحل ساخت Honor of Kings: World به‌عنوان یک بازی AAA جلو می‌رود و تنسنت آن را به‌صورت مولتی‌پلتفرم در انواع‌واقسام کشورها عرضه خواهد کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

لیو سیکسین، نویسنده‌ی معروف آثار علمی‌تخیلی که مجموعه کتاب The Three-Body Problem و داستان The Poetry Cloud را در کارنامه دارد، به تنسنت برای گسترش جهان سری بازی Honor of Kings کمک می‌کند. همین حالا شبکه آنلاین نتفلیکس مشغول ساخت یک اقتباس تلویزیونی پرخرج از روی مسئله سه جسم است.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده