// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۵

شایعه: مشکلات بزرگ در پروسه ساخت بازی GTA 6 راک استار

کریس کلیپل، اینسایدر دنیای بازی‌های ویدیویی که تا به امروز اخبار اختصاصی درست فراوانی راجع به سری بازی GTA منتشر کرده است، فکر می‌کند که بازی GTA 6 وضعیت نامناسبی دارد و در جهنم تولید به سر می‌برد.

به‌تازگی کریس کلیپل از رسانه‌ی فرانسوی Rockstar Mag که قبلا چند گزارش اختصاصی درست راجع به قسمت‌های مختلف مجموعه بازی Grand Theft Auto داشته است، صحبت‌هایی نگران‌کننده راجع به بازی GTA 6 را مطرح کرد. او ادعا می‌کند که داستان این بازی از سال ۲۰۱۹ میلادی تا امروز چند بار بازنویسی شده است و جدایی دن هوزر از شرکت Rockstar، مشکلات زیادی را برای بازی Grand Theft Auto 6 به وجود آورد. به‌گفته‌ی کلیپل شرکت تیک-تو مطابق برنامه‌ریزی اولیه می‌خواست به‌صورت رسمی بازی GTA 6 را در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی کند. اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. تمامی صحبت‌ها، ادعاها و نظرات او هستند.

او ادعا می‌کند که با خروج دن هوزر از راک استار، مشکلات فراوانی گریبانگیر این شرکت و بازی GTA 6 شده‌اند

کلیپل که عده‌ای او را لیبرتی هم صدا می‌زنند، فکر می‌کند که بازی GTA 6 در جهنم تولید قرار گرفته است؛ عبارتی که به وضعیت بسیار بد پروسه‌ی ساخت محصول اشاره دارد. او در صحبت‌های خود می‌گوید بازی GTA 6 به خاطر هرج‌ومرج برقرارشده در پشت صحنه بارها قبل از معرفی، بین خود سازندگان تأخیر خورده است: «پروسه‌ی ساخت بازی GTA 6 تبدیل به بی‌نظم‌ترین پروژه‌ی تاریخ راک استار شده است. آن‌ها نمی‌توانند اطلاعاتی از بازی به گیمرها بدهند. چون پروژه فعلا وضعیت نامطلوبی دارد». وی می‌گوید نخستین برنامه‌ریزی برای ساخت بازی GTA 6 در سال ۲۰۱۴ میلادی انجام شد. اما انواع‌واقسام تغییرات تا همین اواخر بارها و بارها بازی را تغییر داده‌اند.

دن هوزر، هم موسس راک استار گیمز در حال لبخند زدن

این منبع که با صفات مختلف به وضعیت نابه‌سامان بازی GTA 6 اشاره می‌کند، باور دارد که نقشه، شخصیت‌ها و حتی تنظیمات کلی جهان اثر چند مرتبه دچار تغییر شده‌اند؛ به شکلی که بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی ریبوت شد. به همین خاطر کلیپل فکر می‌کند که بسیاری از گزارش‌های منتشرشده راجع به بازی GTA 6 دیگر دقیق نیستند. زیرا براساس پیش‌بینی این فرد، بازی مدام در حال تغییر است.

او در آخر گفت که جدایی دن هوزر یک اتفاق کوچک برای بازی جی تی ای 6 نبود. ما همه‌ی این شایعات جدید را در حالی میان اخبار بازی می‌بینیم که مدتی قبل گفته شد شاید بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ میلادی عرضه شود. اگر صحبت‌ها و تفکرات کلیپل راجع به GTA 6 درست باشند، آن ادعا دیگر به هیچ عنوان پربیراه به نظر نمی‌آید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده