// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲

کاهش جدی تعداد بازیکنان همزمان New World نسبت به زمان عرضه

مطابق جدیدترین آمار سایت Steam Charts به نظر می‌رسد که اکنون تعداد بازیکن‌های همزمان بازی New World شرکت آمازون به مراتب کمتر از لحظات اوج‌گیری این محصول در روزهای نخست عرضه است.

میانگین امتیازات منتقدها به بازی New World اکنون با ۲۷ بررسی در سایت متاکریتیک روی ۷۲ از ۱۰۰ قرار دارد. تعداد بازیکن‌های همزمان این محصول آمازون هنوز زیاد به نظر می‌رسد و در عین حال با کاهش جدی نسبت به زمان عرضه روبه‌رو شده است. در حقیقت با اینکه یک بار بازی New World توانست به ۹۱۳۰۲۷ گیمر همزمان در استیم برسد، طی ۲۴ ساعت اخیر حداکثر ۴۰۴۴۳۸ بازیکن همزمان داشته است. روند کلی هم نشان می‌دهد که این افت تعداد بازیکن‌های همزمان می‌تواند طی هفته‌های آتی ادامه داشته باشد.

ما این‌جا مشغول صحبت درباره‌ی یک بازی در ژانر MMO هستیم و نه یک بازی تک‌نفره‌ی داستانی. در نتیجه خیلی‌ها انتظار دارند که یک مولتی‌پلیر آنلاین عظیم و پرشده از اِلِمان‌های نقش‌آفرینی به این زودی تعداد زیادی از بازیکن‌ها را از دست ندهد. بدون شک برخی از مشکلات فنی بازی روی به وجود آمدن این شرایط تاثیر گذاشتند. زیرا پشتیبانی آمازون از بازی New World واقعا ایده‌آل نبوده است.

رسانه‌ها می‌دانند که بازی New World به احتمال بسیار زیاد چند روز قبل به سودآوری قابل قبول رسید و شرکت آمازون چند بار از آن به‌عنوان نخستین موفقیت بزرگ خود در صنعت بازی‌های ویدیویی یاد کرد. همین حالا هم بازی هنوز به مراتب بیشتر از برخی آثار دیگر روز، بازیکن‌های همزمان دارد. اما اگر قرار است این موفقیت به سطح بالاتری از اهمیت برسد و به خوبی در یاد و خاطره‌ی گیمرها بماند، سازندگان باید هرچه سریع‌تر جلوی افت بیشتر تعداد بازیکن‌های بازی New World را بگیرند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده