نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶

انتشار تصویر هنری جدید از بازی Dragon Age 4 به مناسبت هالووین

با وجود اینکه استودیو بایوور هنوز گیم‌پلی بازی دراگون ایج 4 را نشان نداده است، به مناسبت هالووین یک تصویر هنری جدید از این بازی اکشن-ماجراجویی منتشر شد.

حالا دیگر مدت زیادی از آغاز فرایند توسعه بازی Dragon Age 4 می‌گذرد. اما هنوز گیم‌پلی دراگون ایج 4 را ندیده‌ایم. زیرا استودیو بازی‌سازی BioWare و شرکت الکترونیک آرتز فعلا جدیدترین قسمت سری بازی Dragon Age را کم‌وبیش در سکوت خبری فرو برده‌اند.

به مناسبت هالووین، کریستین دیلی، رئیس شعبه‌ی آستین (یک شهر در ایالت تگزاس کشور ایالات متحده آمریکا) استودیو بایوور و تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی Dragon Age 4 در توییت جدید خود یک تصویر هنری تازه را به اشتراک گذاشت. دیلی هر از چند وقت یک بار، از این دست تصاویر هنری را در توئیتر منتشر می‌کند. او در پیامی دل‌گرم‌کننده برای طرفدارهای دراگون ایج نوشت: «همه‌چیز خوب پیش می‌رود».

تصویر هنری بازی Dragon Age 4

طی چند ماه گذشته اطلاعات محدودی راجع به بازی Dragon Age 4 در منابع مختلف منتشر شده‌اند که یکی از این موارد به وجود ارتباط تنگاتنگ بین داستان دراگون ایج 4 و Tevinter Imperium اشاره داشت. ضمن اینکه براساس شایعات، بایوور ماه‌ها قبل تغییراتی را در روند توسعه‌ی بازی به وجود آورد و با صرف‌نظر کامل از ساخت بخش چندنفره، تمرکز خود را روی خلق تجربه تک نفره‌ی RPG گذاشته است. استودیو بایوور درحال ساخت بازی‌ Dragon Age 4 و نسخه‌ی بعدی بازی Mass Effect است. هرچند انتظار می‌رود ابتدا بازی Dragon Age 4 عرضه شود. براساس گزارش‌ها بازی Dragon Age 4 قرار بود بخش‌های چند‌نفره داشته باشد اما برای بهبود تجربه بخش تک‌نفره، سازندگان بی‌خیال مولتی‌پلیر شدند.

دیلی در پیامی که در ماه ژوئیه منتشر کرده بود، از «پیشرفت چشمگیر» روند توسعه‌ی بازی Dragon Age 4 گفت. در فاصله‌ی کوتاهی از انتشار این خبر، گزارش‌ها از احتمال عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۲۳ میلادی خبر دادند. ضمن اینکه به نظر می‌رسد این بازی به‌صورت میان‌نسلی منتشر نخواهد شد و و تنها روی پی سی و کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده