// یکشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۶

انتشار تریلر معرفی و جزئیات داستانی بازی The Dark Pictures: The Devil in Me

بندای نامکو تریلر معرفی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me منتشر کرده و اطلاعات تازه‌ای را راجع‌به داستان مرموز و ترسناک این بازی ارائه داده است.

Dark Pictures Anthology: House of Ashes، جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ بازی دارک پیکچرز است که به‌تازگی منتشر شده است و بازیکنان را وارد دنیای ترسناک و مرموز جدیدی می‌کند. درحالی‌که هنوز مدت زیادی از انتشار House of Ashes نمی‌گذرد، استودیوی Supermassive Games در حال ساخت نسخه‌ی آخر از فصل اول این سری است که The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me نام دارد.

در بازی House of Ashes تیزری از قسمت چهارم فصل اول دارک پیکچرز وجود داشت. حالا بندای نامکو، ناشر این مجموعه همان تیزر را که چند ثانیه‌ اضافه‌تر دارد، به‌عنوان تریلر معرفی بازی جدید در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است. آن‌ها همچنین جزئیاتی را از داستان قسمت The Devil in Me با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند. ابتدا می‌توانید تریلر معرفی رسمی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

The Devil in Me به‌جای اینکه به وقایع و موجودات ماورا‌طبیعه بپردازد، بازیکنان را وارد داستانی ترسناک می‌کند که المان‌های آن کمی بیشتر به واقعیت نزدیک است. داستان از این قرار است که گروهی مستند‌ساز پس از اینکه دعوت‌نامه‌ای عجیب دریافت می‌کنند، وسایل و ابزارهای خود را جمع کرده و راهی سفر می‌شوند. مقصد آن‌ها ساختمانی است که نسخه‌ی عینی بنایی است که اچ. اچ. هولمز، اولین قاتل سریالی که در آمریکا به شهرت رسید، قربانیانش را در قرن نوزدهم میلادی در آن‌جا سلاخی می‌کرد (این ساختمان که در شیکاگو قرار دارد، به «قلعه‌ی کشتار» هم معروف است).

این گروه فیلم‌بردار پس از وارد شدن به ساختمان مذکور متوجه می‌شود که «میزبانی مرموز و عجیب‌و‌غریب»، آن‌ها را تعقیب می‎‌کند و زیر نظر دارد. اعضای گروه برای اینکه از این ساختمان جان سالم به در ببرند، مجبور می‌شوند در چالش‌هایی ترسناک که میزبان برای آن‌ها درنظر گرفته است، شرکت کنند. مانند بازی‌های قبلی دارک پیکچرز، بازیکنان در طول داستان The Devil in Me می‌توانند تصمیماتی بگیرند که در سرنوشت شخصیت‌های دیگر تاثیر زیادی خواهند داشت.

اینکه تنها چند نفر از اعضای گروه فیلم‌برداری موفق به فرار شوند یا همگی درنهایت به قتل برسند، تماما به انتخاب‌ها و تصمیم‌های بازیکن بستگی دارد. درضمن سازندگان اعلام کرده‌اند که این نسخه قرار است «وحشتناک‌ترین داستان کل مجموعه را ارائه دهد.» هنوز تاریخ انتشار The Dark Pictures: The Devil in Me و پلتفرم‌های مقصد آن به‌صورت رسمی اعلام نشده است. بااین‌حال، این بازی نیز به احتمال زیاد مانند نسخه‌های پیشین برای پلی استیشن، ایکس باکس و پی سی عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی مجموعه‌ی دارک پیکچرز و قسمت جدید آن چیست؟ آیا به تجربه آن تمایل دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده