// یکشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱

حضور احتمالی ریک سانچز و آریا استارک در بازی فایتینگ جدید وارنر

اطلاعات بیشتری از بازی Multiversus شرکت وارنر لو رفتند. این محصول مطابق گزارش‌ها با الگوبرداری از روی سری بازی Super Smash Bros نینتندو ساخته شده است.

طی روزهای اخیر چند گزارش و تصویر لورفته در اینترنت منتشر شدند که به بازی Multiversus شرکت وارنر اشاره می‌کنند. حالا نام تعداد بیشتری از شخصیت‌های حاضر در این بازی مبارزه‌ای فاش شده است. اطلاعات فاش‌شده می‌گویند که گندالف از مجموعه‌ی ارباب حلقه‌ها، واندر وومن، مکس دیوانه از سری فیلم Mad Max، آریا استارک از سریال Game of Thrones، تام و جری، فرد فلینتستون، جانی براوو، بتمن، فین و جیک از مجموعه‌ی Adventure Time، باگز بانی، شگی از مجموعه‌ی اسکوبی دو و ریک سانچز از سریال Rick and Morty در بازی Multiversus حضور دارند.

برخی از این شخصیت‌ها ظاهرهای متفاوت خاص خود را هم خواهند داشت. مثلا برای شخصیت ریک سانچز اسکین Pickle Rick و برای تام و جری، نسخه‌ی دزد دریایی این موش و گربه‌ی معروف در بازی قرار می‌گیرد. شخصیت‌های بعدی همچون لبرون جیمز، بازیکن معروف ورزش بسکتبال با DLC پولی به بازی Multiversus اضافه می‌شوند. البته شاید خود بازی به شکل رایگان عرضه شود و سازندگان درآمد مد نظر شرکت را به‌لطف خریدهای درون‌برنامه‌ای به‌دست بیاورند.

از آن‌جایی که شرکت وارنر صاحب فیلم‌ها و سریال‌های بسیار زیادی است، به‌راحتی می‌تواند انواع‌واقسام شخصیت‌های معروف و شناخته‌شده را به بازی Multiversus اضافه کند. هنوز مشخص نیست که این بازی مبارزه‌ای جدید توسط کدام استودیو ساخته می‌شود و وارنر چه زمانی سراغ رونمایی رسمی آن می‌رود. اما چند منبع، واقعی بودن آن را تایید کرده‌اند. تازه وارنر طی ساعات اخیر مشغول حذف تمامی تصاویر و ویدیو لورفته از بازی Multiversus بوده است که عملا نشان می‌دهد آن‌ها حقیقی هستند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده