// شنبه, ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰

خریداری استودیویی جدید توسط اکتیویژن برای ساخت بازی تازه کالاف دیوتی موبایل

اکتیویژن برای ساخت یک بازی موبایلی جدید از سری کالاف دیوتی، استودیوی Digital Legends، سازنده‌ی بازی‌های موبایلی Respawnables و Afterpulse را خریده است.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، وب‌سایت VGC اعلام کرده که شرکت اکتیویژن اخیرا استودیوی Digital Legends مستقر در بارسلونا اسپانیا را خریداری کرده است تا این استودیو برای آن‌ها بازی جدیدی از مجموعه‌ی Call of Duty بسازد. گفتنی است که دیجیتال لجندز بیشتر به‌خاطر ساخت مجموعه بازی‌های موبایلی Respawnables و Afterpulse شناخته می‌شود.

همچنین در گزارش VGC اشاره شده است که این استودیوی اسپانیایی به‌همراه استودیوی Beenox و شعبه‌ی شانگهای اکتیویژن، در حال همکاری با یک تیم بازی‌سازی داخلی به‌نام Solid State است و هدف‌شان نیز همان‌طور که گفته شد، ساخت بازی جدید کالاف دیوتی برای پلتفرم‌های موبایلی است. غیر از این فعلا اطلاعات دیگری از بازی مذکور اعلام نشده است.

راب کاستیچ، رئیس اکتیویژن درباره‌ی خرید دیجیتال لجندز می‌گوید: «دیجیتال لجندز استودیویی فوق‌العاده است که اعضای آن از بازی‌سازانی خبره تشکیل شده است و از اینکه به جمع ما اضافه شدند، بسیار هیجان‌زده هستیم. ما همچنان می‌خواهیم استودیوهای بیشتری در طراز اول جهانی به مجموعه‌ی خود اضافه کنیم تا برای طرفداران ما محتوایی هیجان‌انگیز و خلاقانه بسازند. خریداری دیجتال لجندز نیز یک گام بزرگ در همین جهت بود.»

بازی کالاف دیوتی موبایل

کریس پلامر، رئیس بخش بازی‌های موبایل اکتیویژن نیز گفت: «هیچ شرکت دیگری را نمی‌توان پیدا کرد که اندازه‌ی دیجیتال لجندز بازی‌های موبایلی کم‌نقص ساخته باشد. از آن مهم‌تر اما این است که تیم ما و آن‌ها در بیشتر امسال همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشتند. ما در حال جمع کردن مجموعه‌ای از بهترین و بااستعدادترین تیم‌های بازی‌سازی موبایل در جهان هستیم و به آینده‌ خوش‌بینیم.»

Call of Duty Mobile به موفقیت تجاری عظیمی برای اکتیویژن تبدیل شده و درآمد زیادی مخصوصا در کشورهای آسیایی برای آن‌ها به‌همراه داشته است. همچنین چندوقت پیش بود که خبر رسید تعداد نسخه‌های دانلودشده‌ی کالاف دیوتی موبایل از مرز ۵۰۰ میلیون فراتر رفته است. به همین خاطر، تعجبی ندارد که اکتیویژن قصد داشته باشد بازی‌های موبایلی بیشتری از مجموعه‌ی شوتر اول‌شخص محبوب خود بسازد و در همین راستا دست به خرید استودیوهای جدید بزند.

نظر شما کابران زومجی درباره‌ی ساخت بازی‌های موبایلی بیشتر از کالاف دیوتی چیست؟ از آن استقبال می‌کنید یا خیر؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده