// چهار شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

از چهره بدون نقاب جیسون وورهیس در بازی Mortal Kombat X پرده برداری شد

چهره‌ی شخصیت نقاب‌دار جیسون وورهیس هرگز در بازی مبارزه‌ای  Mortal Kombat X نشان داده نشد. اما یک سازنده ماد با ساخت مادی به نام Camera Hack توانسته چهره جیسون وورهیس را شناسایی کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این ماد برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی ویندوزی ساخته شده بود و توانست نقاب را از چهره‌ی جیسون بردارد و فاش شد که استودیوی نِدِرریَلم  تلاش‌های را برای مدلسازی طراحی چهره‌ی او انجام داده‌اند. با وجود این که در حقیقت قصد نمایش آن را در بازی نداشت. تصویر جیسون وورهیس در این بازی مبارزه‌ای در بالا قابل مشاهده است.
2863758-7021085579-016b. چهره‌ی جیسون در فیلم بازسازی شده‌ی جمعه‌ی سیزدهم سال ۲۰۰۹

چهره‌ی جیسون در بازی  Mortal Kombat X اصلا به زشتی چهره‌ی او در فیلم‌های سینمایی‌اش  نیست. اما چند زخم رو چهره‌ی او دیده‌ می‌شود، اما به هیچ وجه با چهره‌ی کریه او در فیلم‌هایی مثل جمعه‌ی سیزدهم سال ۲۰۰۹ قابل مقایسه نیست. به احتمال زیاد در طراحی چهره‌ی او انیمیشن به کار رفته است و در هنگام تمام‌کننده‌ها (Fatality) ممکن است تغییر کند. جیسون وورهیس در تاریخ ۴ مِی (۱۵ اردیبهشت) به جمع مبارزان این بازی اضافه شد. کاربرانی که بسته Kombat Pack یا همان Season Pass این بازی را خریداری کردند می‌توانند به‌ صورت رایگان با این شخصیت بازی کنند. در صورت عدم تهیه‌ی این Season Pass می‌توانید به صورت جداگانه این شخصیت و سایر محتویات همراه آن را از امروز مورخ ۲۲ اردیبهشت به قیمت ۸ دلار خریداری نمایید.

بازی Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ (۲۵ فروردین ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 توسط کمپانی برادران وارنر عرضه می‌شود. نسخه نسل هفتمی بازی Mortal Kombat X که توسط استودیویی مستقل با نام «های ولتاژ» ساخته می‌شود  تاخیر خورد و دارندگان کنسول‌ Xbox 360 و پلی‌استیشن 3 باید تا تابستان سال جدید منتظر عرضه‌ی این بازی باشند. نسخه‌ی اندروید و iOS بازی هم هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است. شما همچنین می‌توانید بررسی و نیم‌ نگاه زومجی از این بازی را نیز مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

آیا بازی  Mortal Kombat X توانسته انتظارات شما را برآورده کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده