نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۳

جوایز ویژه‌ی Forza Horizon 5 برای بازیکنان قسمت های قبلی مجموعه

در بازی Forza Horizon 5 خودروهای مخصوصی برای بازیکنان قسمت‌های قبلی این مجموعه در نظر گرفته شده که تحت عنوان Loyalty Rewards به گیمرها داده می‌شوند.‌

اگر از بازیکن‌های قدیمی مجموعه‌ی Forza هستید، بازی Forza Horizon 5 از همان ابتدا پاداش‌هایی برای شما دارد. اکنون تنها چند روز تا انتشار بازی Forza Horizon 5 فاصله داریم و طرفداران این سری از سراسر جهان منتظر تجربه‌ی یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای ایکس باکس در تمام ادوار هستند. اما قبل از اینکه FH5 به‌صورت رسمی به‌دست بازیکنان برسد، توسعه‌دهندگان استودیو Playground Games، جوایز Loyalty Rewards (پاداش‌های وفاداری) بازی Forza Horizon 5 را معرفی کردند.

جوایز Loyalty Rewards بازی Forza Horizon 5 شامل خودروهای مخصوصی است که از قسمت‌های قبلی مجموعه بازی Forza Horizon و سری بازی Forza Motorsport به بازیکنان داده می‌شوند. فهرست پاداش‌های وفاداری به مجموعه‌ی Forza را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

  • ماشین Dodge Viper SRT GTS از بازی Forza Horizon، محصول سال ۲۰۱۳
  • ماشین McLaren P1 از بازی Forza Motorsport 5، محصول سال ۲۰۱۳
  • ماشین Lamborghini Huracán LP 610-4 از بازی Forza Horizon 2، محصول سال ۲۰۱۴
  • ماشین Ford GT از بازی Forza Motorsport 6، محصول سال ۲۰۱۷
  • ماشین Lamborghini Centenario LP 770-4 از بازی Forza Horizon 3، محصول سال ۲۰۱۶
  • ماشین Porsche 911 GT2 RS از بازی Forza Motorsport 7، محصول سال ۲۰۱۸
  • ماشین McLaren Senna از بازی Forza Horizon 4، محصول سال ۲۰۱۸

بعد از اینکه رانندگی بخش افتتاحیه‌ی بازی Forza Horizon 5 را تمام کردید، خودروهای فهرست بالا به‌صورت خودکار به گاراژ اضافه می‌شود. البته برای دریافت هرکدام از آن‌ها باید بازی نام‌برده را قبلا روی اکانت خود تجربه کرده باشید. این خودروها قابلیت ارتقا ندارند و به هیچ عنوان اختصاصی نیستند. آن‌ها دقیقا مشابه ماشین‌هایی هستند که مستقیما از Autoshow خریداری می‌کنید. ولی قطعا Loyalty Rewards می‌تواند از همان ابتدای بازی، چند ماشین بسیار خوب را در اختیار شما قرار بدهد؛ تا هم از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند و هم باعث شود که بازیکن‌های قدیمی مجموعه با راحتی بیشتر سراغ شروع تجربه‌ی بازی Forza Horizon 5 بروند.

جوایز بازی Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5 قرار است «بیشترین تعداد ماشین‌ها در زمان عرضه» و «متنوع‌ترین نقشه» را بین همه‌ی قسمت‌های سری بازی Forza Horizon داشته باشد. خوش‌بختانه دیگر نیاز نیست خیلی منتظر رسیدن Forza Horizon 5 بمانیم. بازی جهان باز و جاه‌طلبانه‌ی استودیو پلی‌گراند گیمز قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) در دسترس خریدارهای نسخه‌ی گران‌تر قرار بگیرد و نهایتا در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) به‌صورت عمومی عرضه شود. پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی این بازی را دریافت می‌کنند.

پیش‌فروش بازی Forza Horizon 5 از مدتی قبل آغاز شد و هم‌اکنون می‌توانید به دانلود و نصب آن بپردازید. این نسخه از سری بازی ریسینگ آرکید استودیو Playground Games در کشور مکزیک جلو می‌رود. بازی تشکیل‌شده از ۱۱ منطقه‌ی مختلف است که هرکدام طراحی و شرایط آب‌وهوایی مخصوص به خود را دارد. ازطرفی بیشتر از ۴۰۰ ماشین برای بازی درنظر گرفته شده است. با وجود فوق‌العاده بودن گرافیک Forza Horizon 5 روی ایکس باکس سری ایکس، کارگردان خلاق بازی اعلام کرد که محصول مورد بحث روی ایکس باکس وان هم به خوبی اجرا می‌شود.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده