نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳

نمایش سه نقشه بتلفیلد 2042 در تریلر تازه گیم پلی بازی

استودیو دایس با پخش یک تریلر گیم‌پلی کوتاه سه نقشه‌ی Renewal ،Breakaway و Discarded بازی Battlefield 2042 را به نمایش گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو دایس با انتشار یک تریلر گیم‌پلی به نمایش سه نقشه‌ی بازی Battlefield 2042 پرداخته است. نقشه‌های Renewal ،Breakaway و Discarded جزو ۷ نقشه‌ی در دسترس در زمان عرضه‌ی بازی بتلفیلد 2042 خواهند بود که این تریلر برای اولین‌بار آن‌ها را در معرض نمایش قرار می‌دهد. تمرکز استودیو بازی‌سازی DICE این‌بار روی ارائه‌ی بخش چندنفره در مقیاس بزرگ‌تر است. به همین خاطر نسخه‌های نسل ۹ می‌توانند به‌شکل همزمان میزبان ۱۲۸ بازیکن باشند و قطعا این مورد به‌خوبی در تریلر تازه به چشم می‌آید.

بازی Battlefield 2042 از سه حالت چندنفره‌ی متمایز تشکیل شده است. اولین حالت با نام All-Out Warfare (جنگ تمام‌عیار) شناخته می‌شود که شامل نسخه‌ی جدیدی از حالت‌های پُرطرفدار Conquest و Breakthrough است. حالت دوم Portal (درگاه) نام دارد که امکان تجربه‌ی نبردهای گذشته، حال و آینده را درکنار ایجاد و تغییر قوانین جنگ برای بازیکنان فراهم می‌آورد. این درحالی است که حالت سوم یعنی Hazard Zone (منطقه‌ی خطر) یک تجربه‌ی بقا پُرتنش و متمرکز بر جوخه را برای بازیکنان رقم می‌زند و تفاوت زیادی بین آن و حالت‌های دیگر مشاهده می‌شود.

دانلود از آپارات

بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۲۸ آبان (۱۹ نوامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود. پیش از این شاهد انتشار تریلرهایی با هدف معرفی حالت‌های Portal و Hazard Zone بودیم و بخش‌هایی از گیم‌پلی اثر نیز به نمایش در آمد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی تریلر اخیر بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده