نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۸

نسخه واقعیت مجازی GTA: San Andreas برای Oculus Quest 2 معرفی شد

بازی جهان‌باز پرطرفدار Grand Theft Auto: San Andreas برای هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 عرضه می‌شود. البته فعلا اطلاعات زیادی راجع به این نسخه VR نداریم.

ساعاتی قبل مارک زاکربرگ، نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی GTA: San Andreas را برای آکیولس کوئست 2 معرفی کرد. طرفداران سری بازی Grand Theft Auto هفته‌هایی پرشده از اخبار جالب را سپری می‌کنند. چرا که همین اواخر یک کالکشن شامل ریمستر بازی Grand Theft Auto: Vice City، ریمستر بازی Grand Theft Auto III و ریمستر بازی Grand Theft Auto: San Andreas به‌صورت رسمی معرفی شد. مطمئنا تجربه‌ی بازی‌های کلاسیک مجموعه با ظاهری بهبودیافته و تازه باعث خوشحالی طرفداران زیادی خواهد شد. اما این تنها ظاهر جدیدی نیست که یکی از بازی‌های موجود در کالکشن Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition به خود می‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پای بازی Grand Theft Auto: San Andreas در قالب انحصاری هدست Oculus Quest 2 به دنیای واقعیت مجازی باز خواهد شد. فیسبوک که در جهت همسو شدن اسم شرکت با فعالیت‌های فعلی و آتی، نام خود را به Meta تغییر داده است، اهمیت بسیار زیادی به جهان هدست‌های واقعیت مجازی می‌دهد. هیچ زمانی برای انتشار نسخه‌ی VR بازی جی‌تی‌ای سن آندریاس مشخص نشده است و هیچ ویدیویی از آن در دسترس نیست. بنابراین بازیکنان باید زمان بیشتری را برای اعلام اطلاعات بیشتر راجع به این محصول و دیدن نمایش‌های گیم‌پلی آن منتظر بمانند.

این اولین باری نیست که شاهد راه‌یابی یکی از آثار کلاسیک دنیای ویدیوگیم به هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 هستیم. شرکت فیسبوک/متا پیش‌تر در همکاری با کپکام به‌سراغ انتشار نسخه‌ی VR بازی Resident Evil 4 رفته بود؛ محصولی که از قضا طی روزهای اخیر، نسخه‌ی واقعیت‌مجازی آن توسط چند رسانه‌ی بزرگ شدیدا تحسین شد. بنابراین به نظر می‌رسد که آوردن بازی‌های معروف و محبوب قدیمی به آکیولس کوئست 2 یکی از استراتژی‌های کلیدی شرکت Meta است. شما می‌توانید در صورت انتشار اطلاعات بیشتر از نسخه‌ی واقعیت مجازی Grand Theft Auto: San Andreas آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده