// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۸

تبدیل شدن سازنده ریمستر Tony Hawk و کرش بندیکوت به تیم پشتیبانی بلیزارد

استودیو بازی‌سازی Vicarious Visions مطابق گزارش جدید به‌زودی نام خود را از دست می‌دهد تا با پایین آمدن جایگاه، تبدیل به یک تیم پشتیبانی‌کننده برای تیم‌های اصلی بلیزارد شود.

اکتیویژن بلیزارد به‌زودی می‌خواهد اسم و هویت استودیو Vicarious Visions را از آن بگیرد تا سازنده‌ی بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 و بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy صرفا تبدیل به یک تیم پشتیبانی‌کننده از بلیزارد شود. این استودیو با حدود ۳۰ سال فعالیت حرفه‌ای، موفق به دریافت تحسین‌های بسیاری از بازیکن‌ها شده است و حالا دیگر قرار نیست جایگاه سابق خود را داشته باشد. Vicarious Visions به‌تازگی مأموریت خود برای ساخت بازی Diablo II: Resurrected را به پایان رساند.

بلیزارد به کارمندهای استودیو Vicarious Visions گفت که آماده‌ی پذیرش تغییرات باشند. آن‌ها دیگر هرگز سازندگان اصلی یک بازی نخواهند بود و صرفا باید به پشتیبانی از بلیزارد اینترتینمنت بپردازند تا کارهای مورد نیاز استودیو اصلی را به خوبی انجام بدهند. احتمالا نام جدید استودیو فقط «شعبه‌ی Albany بلیزارد» باشد که به شهر محل قرارگیری تیم Vicarious Visions اشاره می‌کند. بلیزارد هم رئیس استودیو Vicarious Visions را تبدیل به یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی شرکت کرده است.

استودیو Vicarious Visions حدودا ۲۰۰ عضو دارد و باید به‌صورت کامل تمام تلاش خود را برای بهتر انجام شدن کارهای استودیو اصلی بلیزارد بکند. شرکت اکتیویژن این استودیو را در سال ۲۰۰۵ خریداری کرد و تیم حاضر در Vicarious Visions روی مجموعه بازی Skylanders، بازی Guitar Hero، بازی Destiny و سری بازی Call of Duty هم کار کرده است. وقتی کرش بندیکونت ان. سین تریلوژی به بیشتر از ۱۰ میلیون نسخه فروش رسید، بسیاری از گیمرها فکر می‌کردند که استودیو Vicarious Visions در سال‌های آتی می‌تواند به‌صورت مستقیم و در جایگاه سازنده‌ی اصلی به ریمیک و ریمستر درخشان بازی‌های قدیمی محبوب بیشتری بپردازد. اما دیگر می‌دانیم که قطعا قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده