// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۸

احتمال عرضه بازی Sackboy: A Big Adventure برای پی سی

طبق فهرستی که اخیرا توسط سایت SteamDB ثبت شده، بازی Sackboy: A Big Adventure احتمالا برای پی سی روی استیم عرضه خواهد شد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که سونی در تلاش است تا بازی‌های انحصاری پلی استیشن را برای رایانه‌های شخصی منتشر کند. چندی پیش اعلام شد که بازی God of War پس از دو بازی Horizon Zero Dawn و Days Gone برای پی سی عرضه خواهد شد. همچنین مدتی پیش سونی استودیو Nixxes را برای کمک به پورت بازی‌های پلی استیشن روی پی سی خریداری کرد. حالا طبق آخرین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد بازی بعدی پلی استیشن که برای استیم عرضه خواهد شد اکنون فاش شده است.

طبق گفته‌ی کاربر penguin6245 در ردیت، در فهرستی که اخیرا در سایت SteamDB ثبت شده، نام بازی Sackboy: A Big Adventure ظاهراً در بخشی با نام sumoqa دیده شده است. به‌نظر می‌رسد که این نام به استودیو Sumo Digital اشاره دارد که این بازی را برای دو کنسول پلی اسیتشن 4 و پلی استشن 5 توسعه داده است. بااین‌حال، نام Marmalade Content نیز در این فهرست دیده شده است که ظاهراً به پروژه Marmalade از نشر اطلاعات GeForce NOW اشاره دارد که در آن به انتشار بازی God of War برای کامپیوتر اشاره شد.

نکته دیگری که می‌توان در این‌باره گفت این است که فهرست SteamDB پاک شده است. ممکن است دلیل آن این باشد که سونی نمی‌خواست این خبر انقدر زود منتشر شود. قابل انتظار است که طی هفته‌های آینده اخبار بیشتری در این رابطه منتشر شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده