نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

تأخیر بازی Shadow Warrior 3 تا سال ۲۰۲۲

استودیو Flying Wild Hog اعلام کرد که تاریخ عرضه‌ی بازی تیراندازی اول-شخص Shadow Warrior 3 به سال ۲۰۲۲ میلادی موکول شده است.

با اینکه سازندگان بازی Shadow Warrior 3 وعده‌ی اعلام تاریخ انتشار آن در «آینده‌ی نزدیک» را داده بودند، به‌تازگی استودیو Flying Wild Hog بدون اعلام تاریخ انتشار دقیق، از تأخیر این اثر اول-شخص تیراندازی تا سال ۲۰۲۲ میلادی خبر داد. بنابر تازه‌ترین اخبار بازی، توسعه‌دهندگان با پخش یک ویدیو طنز اعلام کردند که سفت‌وسخت روی بازی Shadow Warrior 3 کار می‌کنند. آن‌ها به‌زودی اطلاعات بیشتری راجع به زمان عرضه‌ی بازی را با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت.

این بازی که دنباله‌ی داستان Shadow Warrior 2 را روایت خواهد کرد، با کنار گذاشتن مراحل تصادفی که آن‌ها را در قسمت قبلی مجموعه دیدیم، به‌سراغ طراحی کامل محیط‌های مشخص رفته است. نسخه‌ی سوم روش‌های جابه‌جایی جدیدی نظیر «راه رفتن روی دیوار»، ابزارهای تازه مثل «قلاب» و البته کشتارهای محیطی را به گیم‌پلی مجموعه اضافه کرده است. شما می‌توانید در بازی Shadow Warrior 3 دشمن‌ها را بکشید و موارد مورد نیاز برای سلاح‌ها را از روی جنازه‌ها بردارید. به‌عنوان مثال سلاح Seeking Eye با سلاخی یک دشمن در بازی با نام Seeking Shokera به‌دست می‌آید و با استفاده از آن می‌توان به حساب دیگر دشمنان رسید.

بازی Shadow Warrior 3 درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در حال توسعه است. با اینکه استودیو Flying Wild Hog انتشار این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را تأیید نکرده است، اما تمایل زیادی به عرضه‌ی مستقیم آن روی پلتفرم‌های بیشتر دارد. البته کنسول‌های نسل ۹ سونی و مایکروسافت می‌توانند نسخه‌ی نسل ۸ را بدون مشکل اجرا کنند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده