// دوشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۹

آزادی عمل فراوان بازیکن در تریلر جدید بخش داستانی هیلو اینفینیت

استودیو 343Industries ایکس باکس همان‌طور که وعده داده بود، نمایش جدید بخش داستانی بازی Halo Infinite را تقدیم طرفدارها کرد.

فاصله‌ی زمانی کمی تا عرضه‌ی بازی هیلو اینفینیت باقی مانده است و حالا می‌توان به تماشای تازه‌ترین نمایش کمپین داستانی آن نشست؛ بخش تک‌نفره‌ای که بسیاری از افراد علاقه‌مند به شخصیت مستر چیف نمی‌توانند برای تجربه‌ی آن صبر کنند. ما از قبل می‌دانستیم که در بازی Halo Infinite با گروه The Banished مواجه می‌شویم که در بازی Halo Wars 2 نقش قابل توجهی داشت. اعضای این تشکیلات موفق به شکست دادن نیروهای UNSC شده‌اند و با درآمدن Zeta Halo به کنترل آن‌ها، سرنوشت انسان‌ها شدیدا در خطر قرار گرفته است.

مستر چیف در این بازی مطابق گفته‌ی سازندگان با بی‌رحم‌ترین دشمن روبه‌رو خواهد شد و گیمر در جهان هیلو اینفینیت، به‌عنوان Spartan 117 می‌تواند آزادی عمل بسیار زیاد داشته باشد. بازی Halo Infinite از گسترده‌ترین محیط‌های دیده‌شده در هر قسمت از مجموعه تا به امروز بهره می‌برد و ماجراجویی‌های فراوانی را برای بازیکن آماده کرده است.

از تلاش برای سر در آوردن از اتفاق رخ‌داده برای کورتانا تا همکاری با تفنگدارهایی که به شما می‌پیوندند. از آپگرید کردن قابلیت‌های مستر چیف تا همکاری با یک هوش مصنوعی جدید به اسم The Weapon. بخش داستانی بازی هیلو اینفینیت عظیم خواهد بود و به‌گفته‌ی استودیو 343Industries به شما اجازه می‌دهد که هر طور می‌خواهید به نبرد با دشمنان قدیمی و جدید بپردازید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلود گیمینگ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.


منبع YouTube/Xbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده