// دوشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۹

احتمال ساخت بازی مبارزه‌ای با الهام از Super Smash Bros توسط وارنر

یک کاربر ردیت و جف گراب ادعا کرده‌اند که WB Games مشغول ساخت یک بازی مبارزه‌ای با الهام از .Super Smash Bros است که در آن کاراکترهایی از دنیاهای مختلف حضور دارند.

اخیرا شایعه‌ای در ردیت منتشر شد که می‌گفت WB Games (بخش بازی‌سازی شرکت برادران وارنر) مشغول ساخت یک بازی فایتینگ با حضور کاراکترهایی از فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی‌ها و کارتون‌های مختلف است. البته فردی که این شایعه را پخش کرده بود، نتوانست هیچ مدرکی را برای اثبات ادعای خود ارائه دهد. اما شایعه‌ی مذکور مورد توجه کاربران قرار گرفت. اما حالا جف گراب، نویسنده‌ی ارشد گیمزبیت همه‌ی بخش‌ها این شایعه به جز یک قسمت آن را تایید کرده است.

براساس اطلاعاتی که در ردیت منتشر شده بود، بازی مبارزه‌ای جدید برادران وارنر از مجموعه بازی .Super Smash Bros نینتندو الهام گرفته است و ظاهرا از مدتی قبل در دست ساخت قرار دارد. فرد افشاگر ادعا می‌کند که در بازی با «تیم دونفره» روبه‌رو هستیم. البته معلوم نیست که آیا این یعنی به سبک برخی‌ از بازی‌های مبارزه‌ای دیگر، در بازی احتمالی وارنر نیز می‌توان بین دو کاراکتر جابه‌جا شد یا قرار است به روش دیگری نبرد تیم‌های دونفره علیه هم را رقم بزنیم. به نظر می‌رسد که درحین مبارزه با حریفان، بین شخصیت‌های حاضر در هر تیم نوعی همکاری وجود خواهد داشت.

قسمت جالب شایعه این است که ظاهرا در این بازی فایتینگ کاراکترهایی از مجموعه‌های مختلف وارنر با یکدیگر مبارزه خواهند کرد؛ کاراکترهایی که گروه خونی‌شان به‌هیچ‌وجه به همدیگر نمی‌خورد و شاید تنها WB Games قادر باشد آن‌ها را در یک بازی کنار هم جمع کند. کاربر ردیت به برخی از این شخصیت‌ها اشاره می‌کند: شگی راجرز از مجموعه‌ی اسکوبی دو، گندالف از مجموعه‌ی ارباب حلقه‌ها، بتمن، فرد فلینت‌استون از کارتون عصر حجر، مکس دیوانه از سری فیلم Mad Max، جانی براوو از کارتونی به همین نام و تام و جری.

شگی، بتمن و اسکورپیون

نکته‌ی جالب دیگر این است که برادران وارنر اخیرا نشان تجاری جدیدی را با نام Multiversus ثبت کرده‌ است (ترکیبی از Multiverse به‌معنی چندجهانی و Versus به‌معنی رویارویی). کاربر ردیت نیز لینک صفحه‌ی این نشان تجاری را به پست مربوطه‌ی خود اضافه کرده است و همین احتمال را مطرح می‌کند که Multiversus بخشی از نام بازی مورد اشاره باشد. البته این امکان هم وجود دارد که نام تجاری جدید برادران وارنر به بازی احتمالی آن‌ها ربطی نداشته باشد.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، جف گراب نیز دیروز پستی در توییتر خود منتشر و اعلام کرد که بخش بازی‌سازی برادران وارنز قطعا در حال ساخت یک بازی مبارزه‌ای است که در آن شاهد کراس اورهای زیادی خواهیم بود. گراب البته اشاره می‌کند که برخلاف ادعای افشاگر ردیت، بازی مورد اشاره توسط استودیو NetherRealm ساخته نمی‌شود؛ چرا که به ادعای او، سر تیم ندررلم با ساخت بازی Mortal Kombat 12 گرم است.

لوگو WB Games، بخش بازی‌سازی برادران وارنر

مانند همیشه باید درنظر داشت که اطلاعات این‌چنینی از منبع رسمی منتشر نشده‌اند و فعلا نمی‌توان از صحت یا عدم صحت آن‌ها مطمئن بود. بااین‌حال WB Games قبلا گفته بود قصد دارد تمرکز خود را روی توسعه‌ی بازی‌هایی بگذارد که مالک مجموعه‌های سینمایی و تلویزیونی آن‌ها است. کاراکترهایی که در بالا از آن‌ها در بالا نام برده شد، همگی در مالکیت برادران وارنر هستند و شاید این شرکت به این نتیجه رسیده‌ است که به جان هم انداختن شخصیت‌های آی‌پی‌هایش در یک بازی فایتینگ، ایده‌ی جالبی خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی احتمال ساخته شدن چنین محصولی چیست؟ فکر می‌کنید ایده‌ی مبارزه‌ی شگی با گندالف جالب خواهد بود؟ تام دربرابر مکس دیوانه چه‌طور؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و کاربرهای دیگر زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده