نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵

نگارش داستان بازی ولورین توسط نویسنده ارشد Spec Ops: The Line

والت دی. ویلیامز، نویسنده‌ی ارشد بازی Spec Ops: The Line در جدیدترین پروژه‌ی خود به‌سراغ بازی انحصاری Marvel’s Wolverine رفته است.

یکی از نویسندگان اصلی بازی ولورین پلی استیشن 5، شخصی است که داستان بازی Spec Ops: The Line را خلق کرد. استودیو اینسامنیاک گیمز در زمان معرفی بازی Marvel’s Wolverine تأیید کرد که این محصول انحصاری در مراحل بسیار اولیه‌ی توسعه قرار دارد. پس قطعا طرفدارها باید زمان زیادی را برای تماشای نمایش‌های بعدی و شنیدن اخبار جدید از آن منتظر بمانند. در عین حال بی‌گمان همین اطلاعات اندک موجود نیز بازیکنان را به وجد آورده‌اند. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که دلیل دیگری هم برای هیجان‌زدگی طرفداران جهت تجربه‌ی بازی ولورین پیدا شده است.

همان‌طور که توسط یکی از افراد فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی با نام کاربری shinobi602 در توئیتر مشاهده شد، والت دی. ویلیامز به‌عنوان نویسنده‌ی ارشد در استودیو اینسامنیاک گیمز روی بازی Marvel’s Wolverine کار می‌کند. اگر با والت دی. ویلیامز آشنا نیستید، باید بگوییم که او نویسنده‌ی اصلی بازی فوق‌العاده‌ی Spec Ops: The Line بود و نویسندگی بازی‌هایی نظیر Star Wars Battlefront 2 و Star Wars: Squadrons را نیز در کارنامه دارد.

تیغه های تیز و خون آلود بیرون آمده از دست ولورین در بازی انحصاری استودیو اینسامنیاک گیمز برای پلی استیشن 5 سونی

علاوه‌براین، برایان هورتون، کارگردان خلاق بازی ولورین ضمن تایید خبر اصلی به این موضوع اشاره کرده است که مری کنی با سابقه‌ی کار روی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز در تیم نویسندگی اثر مورد بحث حضور دارد. درحال‌حاضر بازی Marvel’s Wolverine مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد و در تاریخی نامشخص در دسترس کاربران پلی استیشن 5 سونی قرار خواهد گرفت. کارگردان اصلی ولورین در استودیو بازی‌سازی Insomniac Games تأیید کرد که این بازی دارای «لحن بزرگسالانه» خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده