// دوشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۴

نمایش جدید بخش داستانی بازی Halo Infinite تا ساعاتی دیگر

ایکس باکس با صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که امروز شاهد پخش ویدیو جدید بازی Halo Infinite (هیلو اینفینیت) با تمرکز روی بخش داستانی آن خواهیم بود.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به وقت ایران می‌توانید در کانال یوتیوب رسمی Xbox مشغول تماشای نمایش جدید هیلو اینفینیت شوید. بسیاری از طرفدارهای مجموعه بازی Halo به‌شدت منتظر پخش تریلر جدید با تمرکز روی گیم‌پلی بخش داستانی آن بوده‌اند و امروز به خواسته‌ی خود می‌رسند. سازندگان می‌گویند که این نگاه تازه به بازی Halo Infinite باعث می‌شود که درک کنیم چگونه در بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین هیلو تا به امروز، قرار است با آزادی عمل حداکثری مشغول ماجراجویی شویم.

براساس گفته‌های استودیو بازی‌سازی 343Industries می‌دانیم که داستان بازی Halo Infinite در بازه‌ی زمانی بعد از زمان وقوع اتفاقات داستان بازی Halo 5: Guardians روایت می‌شود. ناگهان خلبان یک سفینه‌ی سرگردان، مستر چیف را پیدا می‌کند. آن‌ها به Zeta Halo می‌روند و متوجه می‌شوند که کنترل از دست نیروهای UNSC خارج شده است. این‌جا با The Banished مواجه خواهید شد که اگر بازی Halo Wars 2 را تجربه کرده باشید، شناخت بیشتری از اعضای این تشکیلات دارید.

ما سلاح‌ها و برخی از تجهیزات مستر چیف در بخش داستانی بازی Halo Infinite را دیده‌ایم که یکی از آن‌ها قلاب بود. حالا تریلر جدید می‌تواند پیشرفت‌های گرافیکی مراحل داستانی هیلو اینفینیت را به نمایش بگذارد و جزئیات بیشتری راجع به گیم‌پلی آن را برای طرفدارها توضیح دهد.

بازی Halo Infinite به‌عنوان یکی از مهم‌ترین انحصاری‌های فرست پارتی (بازی ساخته‌شده توسط استودیو اختصاصی) مایکروسافت، در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. بخش مولتی‌پلیر این بازی به‌صورت رایگان در دسترس همگان قرار می‌گیرد. از آن سو اگر مشترک سرویس ایکس باکس گیم پس باشید، نیازی به خرید جداگانه‌ی کمپین داستانی بازی Halo Infinite ندارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده