// یکشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۸

شایعه: ساخت یک بازی نقش آفرینی و فانتزی جدید برای ایکس باکس

جز کوردن از پادکست The Xbox Two می‌گوید مایکروسافت دارد یک بازی نقش‌آفرینی سوم‌شخص فانتزی می‌سازد که به گروه موسیقی هیپ-هاپ Wu Tang Clan ربط دارد.

جز کوردن، خبرنگار و مجری پادکست The Xbox Two اخیرا اطلاعاتی را از تعدادی بازی در دست ساخت مایکروسافت فاش کرد. یکی از مواردی که کوردن با مخاطبانش درمیان گذاشت، این بود که او «در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) شنیده بود که مایکروسافت در حال ساخت یک بازی با محوریت Wu-Tang است.» او در ادامه گفت در ابتدا نمی‌دانسته Wu-Tang اشاره به یکی از سبک‌های هنرهای رزمی چینی دارد یا منظور آن گروه موسیقی هیپ‌-هاپی آمریکایی به‌نام Wu-Tang Clan است.

کوردن سپس می‌گوید منابع خبری او به اطلاع‌اش رسانده‌اند که این بازی درواقع از «پس‌زمینه‌ی داستانی گروه موسیقی Wu-Tang Clan» استفاده می‌کند و ساندترک‌های آن را هم خود این گروه می‌سازند. طبق گفته‌های کوردن، بازی Wu-Tang Clan در حال حاضر در استودیوی Brass Lion Entertainment در حال ساخت است و سبک آن نقش‌آفرینی فانتزی خواهد بود. همچنین زاویه‌ی دوربین آن سوم‌شخص است، میزبان «محتوای جدیدی خواهد بود که به‌صورت فصلی به بازی اضافه می‎‌شوند» و مدت گیم‌پلی آن «چند ۱۰ ساعت» است.

علاوه‌براین‎‌ها، این خبرنگار فاش می‌کند که مبارزات بازی Wu-Tang Clan بیشتر به‌صورت تن‌به‌تن و با سلاح سرد خواهد بود و تا چهار بازیکن می‌توانند بازی را به‌صورت کوآپ تجربه کنند. جف گراب از وب‌سایت ونچربیت نیز در ویدیوی یوتیوبی جدید خود ادعاهای کوردن را تایید می‌کند و می‌گوید متوجه شده اطلاعات فاش‌شده درباره‌ی بازی Wu-Tang Clan درست بوده‌اند. استودیوی برس لاین توسط سه نفر در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد. اولین بازی آن‌ها که در حال حاضر مراحل توسعه‌ی خود را سپری می‌کند، Corner Wolves نام دارد. کرنر وولز ظاهرا یک اثر اکشن-نقش‌آفرینی است که وقایع آن در محله‌ی هارلم نیویورک و در دهه‌ی ۹۰ میلادی جریان دارد.

لوگو گروه هیپ هاپ Wu-Tang Clan

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، کوردن در این چندوقت جزئیات زیادی را از پروژه‌های مختلف ایکس باکس فاش کرده است. او گفته بود بازی Avowed درواقع ترکیبی از Skyrim و Outer Worlds است. از‌طرفی وب‌سایت ویندوز سنترال تایید می‌کند که بازیکنان در Avowed می‌توانند کلاس‌های شخصیتی مختلفی را انتخاب کنند و اینکه هر کلاس سبک گیم‌پلی خاص خود را دارد. همچنین این بازی اول‌شخص از سیستم مبارزه‌ با دو دست که در The Elder Scrolls 5 وجود دارد، الهام گرفته است.

افزون‌براین، کوردن اخیرا اثری به‌نام Pax Dei را معرفی کرد که توسط استودیوی فنلاندی Mainframe ساخته می‌شود و ایکس باکس ناشر آن خواهد بود. این‌طور که گفته شده است، Pax Dei در سبک MMO است و مبتنی بر سرویس ابری خواهد بود. همچنین ظاهرا این بازی قرار است مکانیک‌های گیم‌پلی نسبتا پیچیده‌ای داشته باشد؛ به‌طوری که بازیکنان برای انجام دادن برخی فعالیت‌های درون بازی بهتر است از پلتفرم خاصی استفاده کنند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ساخته شدن بازی‌ای با محوریت یک گروه هیپ-هیپ چیست؟ فکر می‌کنید ایده‌ی جالبی برای ساخت بازی است؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده