// یکشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۰

رئیس استودیوهای ایکس باکس: گزارش‌های مربوط به Everwild اغراق‌آمیز بودند

مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس در بخشی از مصاحبه‌ی اخیر خود راجع به وضعیت بازی Everwild صحبت کرد.

رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس در مصاحبه‌ی اخیر خود با رسانه‌ی Kinda Funny Games گفت که گزارش‌های مربوط‌به پروسه‌ی ساخت بازی Everwild مقداری اغراق‌آمیز بودند. او توضیح داد: «استودیو Rare برای ساخت IP جدید و ایجاد جهان‌های تازه شناخته شده است. طی کردن این فرایند (خلق یک مجموعه بازی جدید)، حرکت در مسیری آسان یا کاملا مشخص نیست. وقتی از بیرون به آن نگاه می‌کنید، ممکن است توصیفاتی مانند «شروع مجدد پروژه» و «تغییر ساختار بازی» را بشنوید. من فقط می‌توانم بگویم که این کلمات احتمالا کمی جد‌تر و کمی اغراق‌آمیز از واقعیت، شرایط ساخت یک بازی جدید را توصیف می‌کنند.»

مت بوتی برای توضیح بهتر صحبت خود، جملاتی از مارک ترامل (Mark Trammell)، توسعه‌دهنده‌ی بازی NBA Jam را نقل قول کرد: «بازی‌ها، پروژه‌هایی هستند برای ساخت آن‌ها هر بار هزاران تصمیم کوچک گرفته می‌شوند. هر روز صدها تصمیم کوچک می‌گیرید و در پایان هر مقدار که روی بازی کار کرده باشید، همه‌ی این تصمیمات روی هم جمع می‌شوند.»

دختردر حال نگاه کردن به دوردست در دشت و وسط گل های بازی Everwild استودیو Rare

وی ادامه داد: «من فکر می‌کنم تیم ساخت بازی Everwild اکنون در این مرحله قرار دارد. زیرا آن‌ها سعی می‌کنند که مطمئن شوند در حال ساخت محصول خاصی هستند. ما نگاهی اجمالی به دنیا‌ی بازی را نشان داده‌ایم و شما گرافیک هنری آن را دیدید. اما ما می‌خواهیم کار ساخت این بازی را به درستی انجام دهیم. فکر می‌کنم اگر پشت صحنه‌ی ساخت بازی‌ها را دیده باشید، می‌دانید که بعضی روزها بازی‌سازها ترسیده‌اند.

آن‌ها از خود پرسیده‌اند که ما در حال ساخت چه محصولی هستیم؟ این چیست؟ این پروژه چگونه قرار است جمع شود؟ فردای آن روز بازی‌سازها وضعیت پروژه را متعادل کرده‌اند، بخش‌های مختلف یک نسخه از بازی کنار هم قرار می‌گیرند و شما با دیدن نتیجه می‌گویید که یک اتفاق جادویی رخ داد. بنابراین من فقط می‌گویم که وقتی تیم موارد جالبی برای نشان دادن داشته باشد، اطلاعات بیشتری را در مورد بازی Everwild به اشتراک خواهیم گذاشت. ما می‌دانیم که بازیکن‌ها منتظر این بازی هستند و برای آن هیجان دارند. ما نمی‌خواهیم چیزها را برای مدت طولانی پنهان کنیم. اما طبیعی است که تیم بخشی از روندی را طی کند که توضیح دادم.»

در ماه ژوئن، پس از غیبت قابل‌توجه Everwild در کنفرانس E3 ایکس باکس و مراسم‌های دیگر، گزارش‌ها گفتند که استودیو Rare بازی Everwild را ریبوت کرده است و حالا اثر نام‌برده یک کارگردان جدید دارد. طبق این گزارش‌ها، اتفاقات رخ‌داده تاریخ عرضه‌ی بازی Everwild را تا سال ۲۰۲۳ میلادی به تأخیر انداخت. اما استودیو Rare و مایکروسافت هرگز تاریخ انتشاری را برای بازی Everwild مشخص نکرده بودند. بنابراین حتی اگر این بخش از آن گزارش‌ها درست باشد، واقعا نمی‌توان گفت که بازی تأخیر خورده است.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده