// یکشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸

کریس ردفیلد و جیل ولنتاین از Resident Evil به فورتنایت می‌آیند

در نتیجه‌ی همکاری کپکام و اپیک گیمز، اسکین‌های کریس ردفیلد و جیل ولنتاین از سری بازی Resident Evil همراه‌با تجهیزات آن‌ها به فورتنایت اضافه می‌شوند.

رویداد ترسناک Fortnitemares در بازی فورتنایت ادامه دارد و این بار شاهد یک کراس‌اور با همکاری اپیک گیمز و کپکام هستیم. کاراکترهای کریس ردفیلد و جیل ولنتاین از مجموعه بازی Resident Evil برای مبارزه با Cube Monsterها به بازی Fortnite آمده‌اند. ست جدید S.T.A.R.S. Team شامل اسکین کریس ردفیلد، اسکین جیل ولنتاین، یونیفورم‌های استارز آن‌ها، لباس جیل از ریمیک بازی Resident Evil 3 و لباس Hound Wolf Squad از بازی Resident Evil Village می‌شود.

از دیگر موارد مربوط‌به رزیدنت ایول که به بازی Fortnite می‌آیند، باید به چتر با نشان آمبرلا، گیاهان درمانی سبز، قرمز و آبی معروف مجموعه و ماشین تحریری اشاره کرد که در بسیاری از بازی‌های Resident Evil با آن‌ها موفق به Save کردن می‌شدیم. کلنگ Hot Dogger و کلنگ Stun Rod هم در این ست جدید فورتنایت قرار دارند. بازیکن‌ها می‌توانند خریداری یک‌جای همه‌ی آن‌ها بپردازند یا فقط سراغ خرید باندل S.T.A.R.S. Team Gear بروند تا کلنگ‌های دارای ظاهر خاص و Emote را به‌دست بیاورند. تریلر همکاری جدید فورتنایت و بازی Resident Evil را می‌توانید در یوتیوب تماشا کنید.

با ادامه پیدا کردن ماه اکتبر و نزدیک‌تر شدن به هالووین، اپیک گیمز همکاری‌های مختلف برای افزودن اسکین‌های مربوط‌به مجموعه‌های ترسناک به بازی فورتنایت را ادامه می‌دهد. فورتنایت ماه اکتبر را با افزودن هیولاهایی از دنیای فیلم‌های سینمایی متعلق به شرکت یونیورسال پیکچرز آغاز کرد. اسکین ریک گرایمز از سریال The Walking Dead هم به بازی Fortnite اضافه شد.

نظر شما در مورد اسکین‌های جدید بازی فورتنایت چیست؟ دیدگاه خود را با ما و کاربرهای دیگر زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده