// شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۸

رونمایی از زیست‌بوم جدید بازی Valheim

استودیوی آیرون گیت تصاویری اولیه را از زیست‌بوم جدید بازی Valheim منتشر کرده که Mistlands نام دارد و در آن ماجراجویی‌های بیشتری در انتظار بازیکنان خواهد بود.

براساس آخرین اخبار دنیای بازی، استودیوی Iron Gate در حال حاضر در حال توسعه‌ی زیست‌بوم جدیدی برای بازی Valheim است که Mistlands (ناحیه‌ای که مه‌گیر است) نام دارد. آن‌ها همچنین تصاویری را از این زیست‌بوم با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند. ضمنا سازندگان اشاره کرده‌اند باتوجه‌به اینکه توسعه‌ی یک زیست‌بوم جدید به بازی کاری زمان‌بر است، در این مدت قرار است آپدیت‌های کوچک‌تری برای والهایم منتشر شوند. همچنین گفته شده است که اکثر اعضای استودیو مشغول ساخت Mistlands هستند و تعداد کم‌تری نیز روی آپدیت‌های دیگر کار می‌کنند.

در Mistlands بیشتر وقت بازیکنان نه به ساخت‌و‌ساز، بلکه به ماجراجویی و گشت‌و‌گذار می‌گذرد. همچنین همان‌طور که احتمالا در تصاویر زیر نیز مشخص است، سازندگان برای تعیین قطعی پستی‌و‌بلندی و بافت‌های به‌ کار رفته در این زیست‌بوم مشغول آزمون‌و‌خطا هستند. این یعنی ممکن است شکل‌و‌شمایل Mistlands در زمان عرضه کمی متفاوت از تصاویر زیر باشد. درضمن، استودیوی آیرون گیت می‌گوید هنوز نمی‌داند اضافه شدن Mistlands به Valheim قرار است چه تاثیری روی جهان فعلی بازی بگذارد. بااین‌حال، آن‌ها می‌گویند به محض اینکه در این خصوص تصمیم گرفتند، به طرفداران اعلام می‌کنند.

یکی از کارهای جالبی که بازیکنان تا زمان عرضه‌ی Mistlands می‌توانند در Valheim انجام دهند، ساخت سازه‌های Jack-o-turnips است؛ سازه‌هایی که شبیه به کدوتنبل هالووین هستند و یک منبع نوری در جهان بازی به شمار می‌روند. قابلیت ساختن این سازه‌ی نورانی از اول ماه اکتبر به والهایم اضافه شده است و البته به‌نظر می‌رسد بازیکنان قرار نیست در تمام طول سال بتوانند آن را بسازند؛ چراکه یک سازه‌ی مناسبتی مخصوص هالووین محسوب می‌شود.

آخرین آپدیت بزرگ والهایم Hearth & Home بود که بیش از یک ماه پیش منتشر شد. این آپدیت تغییرات و بهبودهای زیادی در بازی به‌وجود آورد و آیتم‌های مختلفی را از جمله برای ساخت‌و‌ساز، آشپزی و مبارزه به آن اضافه کرد. Valheim در حال حاضر ازطریق فروشگاه استیم قابل دریافت است. این بازی سندباکس بقامحور توانسته رکوردهایی را از نظر میزان فروش و تعداد بازیکنان همزمان روی استیم بشکند و درکل به یک موفقیت تجاری بزرگ برای سازندگانش تبدیل شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Valheim و زیست‌بوم جدید آن چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده