// شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۱

نام شخصیت McCree بازی اورواچ به صورت رسمی تغییر کرد

شرکت بلیزارد همان‌گونه که وعده داده بود، اسم کاراکتر مک‌کری را عوض کرد. زیرا جسی مک‌کری به خاطر اتهامات جدی دیگر هیچ‌جایی در شرکت Activision Blizzard ندارد.

از تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) به بعد دیگر شخصیت McCree، تفنگدار شناخته‌شده‌ی مجموعه بازی Overwatch با نام کول کسیدی (Cole Cassidy) به رسمیت شناخته می‌شود. بلیزارد به این دلیل نام او را تغییر داد که در پرونده‌های قطور شکایت رسمی از اکتیویژن، چند مرتبه نام جسی مک‌کری آمده است. همچنین اکتیویژن بلیزارد مدتی قبل اعلام کرد که دیگر به مراتب کمتر از گذشته موقع اسم‌گذاری یک شخصیت، از فردی در دنیای واقعی الهام می‌گیرد؛ تا چنین مشکلاتی گریبان‌گیر بازی‌های ویدیویی شرکت نشوند.

حالا می‌دانیم که در توضیحات داستانی رسمی بازی Overwatch، سازندگان می‌گویند نام واقعی این شخصیت همیشه کول کسیدی بود و مک‌کری صرفا لقبی است که او مدتی برای فرار از گذشته‌ی خود انتخاب کرد. در متن رسمی توضیح داده شد که کسیدی طی سال‌ها تغییر کرد و اکنون می‌خواهد به‌عنوان یک کابوی، دست از فرار از گذشته بردارد و پای هویت خود بایستد.

بازی اورواچ روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس گیمرها قرار دارد. البته که پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هم می‌توانند نسخه‌ی نسل ۸ بازی Overwatch را بدون مشکل اجرا کنند. در همین حین ما هنوز تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی Overwatch 2 را نمی‌دانیم. هرچند برخی شایعات به احتمال انتشار آن در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی اشاره داشته‌اند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده