// شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷

بازی GTA: The Trilogy شامل تغییرات در رانندگی و تیراندازی است

در وب‌سایت رسمی شرکت Rockstar Games، فهرستی از پیشرفت‌های ریمستر سه بازی GTA را می‌توان مشاهده کرد؛ از به‌روزرسانی سیستم کنترل اتومبیل تا بهبود گیم‌پلی تیراندازی.

روز گذشته اولین تریلر از بازی GTA: The Trilogy – Definitive Edition نمایش داده شد و سپس سازندگان اطلاعات بیشتری راجع به آن را در اختیار گیمرها گذاشتند. صفحه‌ی رسمی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition که به‌تازگی در سایت راکستار به‌روز شده است، خبر از تغییراتی در بخش‌های رانندگی و تیراندازی می‌دهد. البته با اینکه ریمستر بازی Grand Theft Auto III، ریمستر بازی Grand Theft Auto: San Andreas و ریمستر بازی Grand Theft Auto: Vice City در این کالکشن قرار دارند، تغییرات هرکدام از آن‌ها نسبت به نسخه‌ی اصلی می‌تواند مقداری متفاوت با دیگری باشد.

سیستم کنترل ماشین بازی Grand Theft Auto 3 از نو کار شده است و همان‌طور که قبلا فاش شده بود، حالا مشابه بازی Grand Theft Auto 5 به نظر می‌رسد. تغییرات اعمال‌شده روی تیراندازی‌های هر سه بازی هم می‌توانند به جلب توجه مخاطبان جدید کمک کنند. همچنین در هر سه ریمستر، بازیکنان می‌توانند از وی‌پوینت (نمایش مسیر در نقشه) استفاده کنند که یک ویژگی بسیار خوب برای تجربه‌ی راحت‌تر بازی است.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) و نسخه‌های فیزیکی آن در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. مشترکین سرویس‌های ایکس باکس گیم پس و PlayStation Now به ترتیب بازی GTA: San Andreas Definitive Edition و بازی GTA 3 Definitive Edition را بدون نیاز به خریداری جداگانه دریافت خواهند کرد.


منبع Gamingbolt.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده