// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۷

رونمایی از نیروهای متخصص‌ جدید Battlefield 2042 در تریلر جدید بازی

در تریلر جدید بازی Battlefield 2042 پنج نیرو متخصص جدید معرفی می‌شوند که هریک توانایی‌ها و قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی در میدان جنگ دارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز و استودیوی DICE تریلر جدیدی برای Battlefield 2042 منتشر کرده‌اند که در آن با ۵ متخصص (Specialist) دیگر این بازی آشنا می‌شویم که هریک توانایی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند و همراه دیگر نیروهای متخصص‌ در روز عرضه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

اولین متخصص اما روزیه ملقب به ساندنس (Sundance) است که در کلاس سربازان Assault قرار می‌گیرد و با استفاده از لباس بالدار خود می‌تواند تا مسافت محدودی پرواز کند. ساندنس دارای نوعی نارنجک هوشمند است که کاربردش بنا به شرایط تغییر می‌کند؛ مثلا از آن می‌توان به‌عنوان نارنجک الکترومغناطیسی (EMP)، ضدزره یا نارنجک معمولی ضدنفر که تکه‌هایش هنگام انفجار به اطراف پرتاب می‌شود، استفاده کرد.

دومین متخصص سانتیاگو اسپینوزا ملقب به دوزر (Dozer) است. او نیز جزو کلاس Assault محسوب می‌شود و با استفاده از سپر بالستیک خود می‌تواند جلوی گلوگه‌هایی را که از جلو می‌آیند، بگیرد. همچنین دوزر در صورتی که از انفجار آسیب ببیند، جانش زودتر از سایر متخصص‌ها احیا می‌شود. متخصص سوم جی-سو پایک (Ji-Soo Paik) است که در کلاس Recon قرار می‌گیرد و دشمنانی را که به او شلیک می‌کنند، شناسایی و هایلایت می‌کند. ضمنا او نوعی اسکنر در اختیار دارد که با استفاده از آن می‌تواند دشمنان را از پشت دیوار و سایر موانع تشخیص دهد.

پنج متخصص جدید بازی Battlefield 2042

چهارمین متخصص که او نیز یک Recon است، ناوین رائو (Navin Rao) نام دارد که متخصص در جنگ‌های سایبری است. رائو با «هک کردن» یک دشمن و کشتن او، می‌تواند از محل دشمنان نزدیک به فرد هک‌شده باخبر شود. او علاوه‌بر خود دشمنان، قادر است تجهیزات آن‌ها و حتی برخی عناصر محیطی را هک کند. پنجمین و آخرین متخصص کنستانتین آنجل ملقب به آنجل (Angel) است که در کلاس Support قرار می‌گیرد.

آنجل می‌تواند درخواست دهد جعبه‌ای متشکل از مهمات، سلاح و تجهیزات به نقطه‌ای که او تعیین می‌کنند، فرود بیاید. او و هم‌تیمی‌هایش ازطریق این جعبه می‌توانند مهمات بردارند یا لود‌اوت (ترکیب سلاح‌هایی که با خود حمل می‌کنند) خود را تغییر دهند. آنجل همچنین قادر است هم‌تیمی‌های داون‌شده‌ی خود را به‌سرعت احیا کند و دراین‌بین مقداری از میزان آرمور آن‌ها را نیز برگرداند. شما می‌توانید تریلر رونمایی از پنج نیرو متخصص جدید بتلفیلد 2042 را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Battlefield 2042 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین با معرفی ۵ متخصص جدید، درکل ۱۰ نیرو متخصص در روز عرضه‌ی بازی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این ۵ نیرو متخصص چیست؟ شما به استفاده از کدام‎‌یک در بازی بیشتر تمایل دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده