// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۱

آخرین بازی فصل اول مجموعه ترسناک The Dark Pictures معرفی شد

بازی The Dark Pictures: The Devil in Me که چهارمین و آخرین اپیزود از فصل اول این مجموعه‌ی محسوب می‌شود، با پخش تریلر معرفی شد.

سه اپیزود از مجموعه بازی ترسناک The Dark Pictures از استودیو Supermassive Games و شرکت Bandai Namco با نام‌های Man of Medan ،Little Hope و House of Ashes منتشر شده است. بازی House of Ashes به‌تازگی در دسترس گیمرها قرار گرفت و در پایان آن سازندگان با تیزر به رونمایی از بازی بعدی پرداختند؛ چهارمین و آخرین قسمت از فصل اول دارک پیکچرز.

بازی The Dark Pictures: The Devil in Me چهارمین بازی در سری The Dark Pictures استودیو سوپرمسیو گیمز محسوب می‌شود. اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که پیش از این سازندگان نشان تجاری نسخه‌ی جدید را در ماه ژوئیه ثبت کرده بود. به نظر می‌رسد داستان این بازی روی یک قاتل زنجیره‌ای پیچیده متمرکز است که در چندین صحنه نشان داده می‌شود؛ کسی که افراد زیادی را به روش‌های وحشتناکی به قتل رسانده است. همچنین یک جسد ترسناک و پوسیده‌ی متحرک در این تریلر وجود دارد.

نکته جالب این است که در انتهای این تیزر نشان داده می‌شود که The Devil in Me آخرین اپیزود فصل اول مجموعه The Dark Pictures خواهد بود. ما به‌صورت رسمی نمی‌دانیم که دارک پیکچرز دقیقا چند فصل خواهد داشت. اما استودیو Supermassive Games پیش از این گفته بود که در مجموع برای هشت بازی در این سری برنامه‌ریزی کرده است. زمان شروع فصل بعد و تاریخ عرضه‌ی دقیق بازی The Dark Pictures: The Devil in Me هنوز مشخص نیستند و به نظر می‌آید که برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده