// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱

ری تریسینگ مدتی پس از عرضه به Halo Infinite اضافه می‌شود

۳۴۳ اینداستریز به‌تازگی اعلام کرده که مدتی پس از عرضه بازی Halo Infinite، ری تریسینگ به آن اضافه خواهد شد.

به‌تازگی شاهد معرفی بیشتر نسخه کامپیوتر هیلو اینفینیت توسط مایکروسافت بودیم و دراین‌میان، توضیحاتی هم حول ری تریسینگ بازی ارائه شد. ایکس باکس به‌تازگی اعلام کرد که با شرکت AMD در حال همکاری است تا پس از عرضه‌ی بازی، ری‌تریسینگ را با آپدیت به بازی هیلو اینفینیت اضافه کنند. استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده‌ی بازی Halo Infinite اعلام کرده که «ری تریسینگ یکی از اولویت‌های اصلی ما پس از عرضه‌ی بازی است و در آینده اطلاعات بیشتری راجع به این موضوع منتشر می‌کنیم.»

فناوری Ray tracing به تیم سازنده اجازه می‌دهد که نورپردازی‌های بهتر و پرجزئیات‌تری را در محیط‌های بازی به وجود بیاورد. در بازی‌های پیش روی مایکروسافت، بازی Forza Horizon 5 یکی از آثار دارای ری تریسینگ در روز عرضه است. البته ری تریسینگ این بازی ریسینگ فقط برای بخش Foravista درنظر گرفته شده است. از میان بازی‌های عرضه‌شده‌ی ایکس باکس هم بد نیست به Gears 5 اشاره کنیم که از ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند.

با اینکه ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرده که ری تریسینگ را در آینده به Halo Infinite اضافه می‌کند، مشخص نشده که آیا آن را فقط به‌عنوان آپدیت برای کاربران پی سی در نظر گرفته است یا روی کنسول‌های ایکس باکس هم می‌آورد. باید صبر کرد و دید که مدتی پس از عرضه‌ی بازی با از راه رسیدن آپدیت‌ها، عملکرد ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در مقایسه با نسخه PC از نظر پشتیبانی از ری ترسینگ به چه شکل خواهد بود. از دیگر محتویات پس از عرضه‌ی هیلو اینفینیت هم می‌توان به حالت کوآپ کمپین بازی و همچنین حالت Forge اشاره کرد که هر دو بعدا با آپدیت به بازی Halo Infinite می‌آیند.

از دیگر اخبار حول Halo Infinite هم می‌توان به تولید کارت‌ گرافیک‌های محدود AMD با محوریت جدیدترین بازی هیلو اشاره کرد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر ماه (هشت دسامبر) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. اگر مشترک گیم پس هستید، نیازی به خرید جداگانه‌ی بخش تک‌نفره‌ی داستانی بازی ندارید. بخش مولتی‌پلیر آن هم که برای همگان رایگان خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده