نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۱

تاریخ انتشار بازی Among Us برای پلی استیشن و ایکس باکس

استودیو بازی‌سازی Innersloth زمان راه‌یابی بازی Among Us به کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس را اعلام کرد. نسخه‌های فیزیکی هم عرضه خواهند شد.

مدتی قبل شرکت Innersloth از انتشار بازی Among Us برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس خبر داد. سپس سازندگان تایید کردند که با وجود تأخیر کوتاهی که در عرضه‌ی این نسخه‌ها ایجاد شده، اما این بازی چندنفره‌ کماکان در سال ۲۰۲۱ میلادی به‌دست کاربران کنسول‌ها می‌رسد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ دقیق انتشار نسخه‌های کنسولی Among Us روز ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر) است.

Among Us در این تاریخ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. این نسخه‌ها مانند نسخه‌های دیگر با برچسب قیمت ۴.۹۹ دلاری عرضه خواهند شد و از ویژگی کراس-پلی هم پشتیبانی می‌کنند. ضمنا بازی Among Us از نخستین روز عرضه در اختیار کاربران سرویس Xbox Game Pass نیز قرار می‌گیرد. پس آن‌ها نیازی به خرید جداگانه‌ی آن با قیمت ۴.۹۹ دلار ندارند.

استودیو اینراسلاث از زمان عرضه‌ی نسخه‌های فیزیکی بازی امانگ آس نیز پرده برداشت. این استودیو مدتی پیش از نسخه‌هایی رونمایی کرد که با همکاری شرکت ماکزیموم گیمز عرضه می‌شوند. ناشر می‌گوید که این نسخه‌ها «به‌دلیل محدودیت‌های حمل‌ونقل منطقه‌ای» در زمان‌های مختلفی به قفسه‌های فروشگاه‌ها راه می‌یابند.

بازی امانگ اس در نقش شیاد و تسک های فیک

نسخه‌ی The Crewmate بازی Among Us در تاریخ ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر) در انگلستان و اروپا، در تاریخ ۲۵ آذر (۱۶ دسامبر) در ژاپن و کره جنوبی و در تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۰ (۱۱ ژانویه ۲۰۲۲) در ایالات متحده، کانادا و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد. در آن‌سو، نسخه‌های Impostor و Ejected نیز برای عرضه در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ میلادی در چندین و چند منطقه‌ی مختلف در نظر گرفته شده‌اند. برای اطلاع از زمان دقیق انتشار آن‌ها باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم. بازی امانگ آس درحال‌حاضر روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، کامپیوتر، اندروید و iOS در دسترس است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده