نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۲

ویدیو جدید بازی Halo Infinite با محوریت بهینه‌سازی نسخه پی سی

در ویدیو جدید و ۱۰ دقیقه‌ای که از Halo Infinite پخش شده، شاهد ارائه‌ی توضیحاتی مفصل پیرامون ویژگی‌های جذاب نسخه‌ی پی سی این اثر هستیم.

ویدیو رسمی جدید هیلو اینفینیت از امکان نسخه PC آن می‌گوید. با موعد انتشار بازی Halo Infinite فاصله‌ی چندانی نداریم و هرچه قدر که به این روز نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این اثر مورد انتظار در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. امسال برای اولین‌بار شاهد عرضه‌ی نسخه‌ای جدید از سری بازی هیلو به‌صورت هم‌زمان روی پی سی و کنسول‌های ایکس باکس خواهیم بود. درنتیجه پلتفرم پی سی حالا به‌یکی از نقاط تمرکز اصلی تیم ۳۴۳ اینداستریز تبدیل شده است. حالا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، تیم تولید «هیلو اینفینیت» این ویدیو جدید و مفصل را منتشر کرده‌ است که در آن ویژگی‌های جذاب نسخه‌ی پی سی بازی به‌علاقه‌مندان معرفی می‌شوند.

ویدیو پخش‌شده دقیقا شامل تمام توضیحاتی می‌شود که یک گیمر کامپیوترهای شخصی می‌خواهد از نسخه‌ی PC بازی Halo Infinite بداند؛ از خروجی‌ روی مانیتورهای Ultra Wide تا آزادی عمل بالای کاربر در شخصی‌سازی تنظیمات گرافیکی (گرفتن خروجی با نرخ فریم بالا یا خروجی با ظاهر زیباتر اما نرخ فریم پایین)، قابلیت تنظیم FOV، عدم استفاده‌ی بازی از DRM محدودکننده و ایجاد شدن هماهنگی مناسب مابین پلتفرم‌های استیم، کنسول‌های ایکس باکس، سیستم‌ گیم‌پس و حتی اپلیکیشن دیسکورد برای ایجاد یک ارتباط سیال مابین بازیکنان در تجربه‌ی آنلاین. همگی از جمله مواردی هستند که به‌صورت مفصل در این ویدیو مطرح شدند تا هیلو اینفینیت بیش‌ازپیش به پی‌سی گیمرها معرفی شود.

بازی هیلو اینفینت در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) راهی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی و ایکس باکس وان خواهد شد. اخیرا شایعه‌ای مبنی بر وجود یک نمایش به‌خصوص از بخش تک‌نفره‌ی بازی در سال‌روز ۲۰ سالگی ایکس باکس (۲۴ آبان) به‌گوش می‌رسد که هنوز توسط تیم تولید یا شرکت مایکروسافت، تایید یا رد نشده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده