// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۲

تاکید بر حال‌و‌هوای واقع‌گرایانه COD: Vanguard در تریلر جدید بازی

در تریلر جدید Call of Duty: Vanguard دو عکاس-خبرنگار را می‌بینیم که مشغول عکاسی از صحنه‌‌های جنگی بازی هستند و از واقع‌گرایانه بودن آن تعریف می‌کنند.

اکتیویژن و استودیوی Sledgehammer Games به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: Vanguard را منتشر کرده‌اند که در آن نگاهی به حال‌و‌هوا و گیم‌پلی این بازی در جبهه‌های مختلف جنگ‌ جهانی دوم خواهیم داشت. در این تریلر شاهد هستیم که به دستان دو عکاس‌-خبرنگار جنگی به نام‌های الکس پاتر و سباستیانو تومادا پیکولیمینی نوعی دوربین‌هایی مجازی داده می‌شود که در آن تصاویری از کالاف دیوتی ونگارد در حال پخش است.

در محیط نیز صداهایی از محیط‌های جنگی پخش می‌شود و ما این دو عکاس را می‌بینیم که با استفاده از دوربین‌های در دست‌شان، در حال عکاسی از صحنه‌های جنگی این بازی هستند؛ به‌صورتی که انگار واقعا در وسط میدان جنگ مشغول عکاسی هستند. به‌نظر می‌رسد سازندگان با این هدف چنین ویدیویی را تولید کرده‌اند که نشان دهند Call of Duty: Vanguard می‌تواند ویژگی‌های صوتی و بصری و درکل اتمسفر جنگ جهانی دوم را به‌خوبی به مخاطب منتقل کند؛ ویژگی‌هایی چون انفجار تانک‌ها، صدای رد شدن تیرها از کنار گوش، فریاد سربازان و موارد این‌چنینی.

پیکولیمینی در این خصوص می‌گوید: «از اینکه در بازی پویایی و تحرک وجود دارد و این‌همه اتفاق در اطراف آدم می‌افتد، تحت ‌تاثیر قرار گرفتم. این دقیقا شبیه بودن در یک محیط جنگی واقعی است.» این عکاس همچنین اشاره می‌کند که درمیان تصاویری که از کالاف دیوتی ونگارد به او نشان دادند، «موقعیت‌هایی وجود داشت که او معمولا در یک محیط واقعی جنگی از آن‌ها عکس می‌گیرد.» شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Call of Duty: Vanguard در تاریخ 5 نوامبر (۱۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. در این بازی یک بخش تک‌نفره‌ی داستانی، ۲۰ نقشه‌ی چندنفره، حالت‌های مولتی‌پلیر جدید مانند Patrol و Champion Hill و یک بخش زامبی تازه که توسط استودیوی Treyarch ساخته شده است، وجود دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تریلر بالا چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده